Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy ramowej

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy ramowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, z uwagi na: 1) specyfikę wewnętrznej struktury organizacyjnej Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej; 2) różnorodność prowadzonych w Instytucie procesów badawczych i dydaktycznych; 3) różnorodność realizowanych projektów naukowych, projektów inwestycyjnych oraz programów badawczych, które są lub będą finansowane: a) ze środków publicznych pochodzących z różnych źródeł krajowych, unijnych lub innych zagranicznych, b) ze środków własnych, zostanie zawarta zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt. 1 ustawy z jednym wykonawcą na okres 12 miesięcy od daty jej podpisania. 2. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie m.in. dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych dostosowanych do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, których przykładowy wykaz zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. W ramach podpisanej umowy ramowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania dostaw oraz wszelkich czynności, których zakres obejmować będzie katalog Różnego sprzętu i artykułów biurowych (numer CPV: 30190000-7), którego szczegółowy wykaz zawarty jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) dla nw. numerów CPV: 1) 30192000-1 (Wyroby biurowe); 2) 30193000-8 (Organizatory i akcesoria); 3) 30194000-5 (Przybory kreślarskie); 4) 30195000-2 (Tablice); 5) 30196000-9 (Systemy planowania); 6) 30197000-6 (Drobny sprzęt biurowy); 7) 30199000-0 (Papeteria i inne wyroby); dostosowany do potrzeb oraz działalności Zamawiającego. 3. Realizacja przez Wykonawcę umowy ramowej dostaw, o których mowa w ust. 2, odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień (zapotrzebowań) Zamawiającego i po uzgodnieniu z Zamawiającym warunków cenowych i logistycznych dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych, nowych i nie używanych, i wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uzgodnionym z Zamawiającym terminem dostawy. Realizacja ww. dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawy, o których mowa w ust. 3, zostaną uznane za wykonane na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, podpisanego komisyjnie przez Strony. Ww. protokół wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia objętego zamówieniami. 5. Warunki realizacji dostaw, o których mowa w ust. 3, zawarte są we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca umowy ramowej może powierzyć wykonanie bieżących zamówień podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Numery CPV: 30190000-7 (Różny sprzęt i artykuły biurowe), 30192000-1 (Wyroby biurowe), 30193000-8 (Organizatory i akcesoria), 30194000-5 (Przybory kreślarskie), 30195000-2 (Tablice), 30196000-9 (Systemy planowania), 30197000-6 (Drobny sprzęt biurowy), 30199000-0 (Papeteria i inne wyroby). 8. Wyłącznie na potrzeby wyłonienia w niniejszym postępowaniu Wykonawcy umowy ramowej, o której mowa w ust. 1, w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część jest zawarty wykaz różnego sprzętu i artykułów biurowych, na który Wykonawcy będą składać ofertę cenową. 9. Zamawiający informuje Wykonawców, że w 2012 roku dokonał zakupu artykułów piśmienno - biurowych na kwotę ok. 55.500,00 zł netto. 10. Zamawiający przewiduje i zawiadamia Wykonawców, że łączna wartość dostaw, o których mowa w ust. 3, nie przekroczy kwoty 166.500,00 zł netto w okresie 12 miesięcy oraz informuje Wykonawców, że w związku z okolicznościami i uwarunkowaniami podniesionymi w ust. 1 wartość realnych dostaw może nie osiągnąć wartości ww. kwoty i może być mniejsza niż ta kwota
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach