Komenda Główna Policji ogłasza przetarg
- Adres: 02-642 Warszawa, Puławska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 226 011 857
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
Puławska 148/150
02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 226 011 857
REGON: 12137497000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej na dostawę papieru xero na lata 2021-2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę papieru xero na lata 2021 – 2022, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć: 3.1. Wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy’’
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywne dostawy papieru A4 do magazynu Departamentu Administracyjnego
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Radomiu i podległych jej jednostek
Dodano: 2024-03-12 - ZP/CZD/134/23 Dostawa papieru ksero.
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-07-10 - Sukcesywne dostawy papieru na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
Dodano: 2023-07-09 - Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2023-04-17