Gmina Goleniów - Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Łozienica, Produkcyjna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 667094440
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów - Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie
Produkcyjna 3
72-100 Łozienica, woj. zachodniopomorskie
tel. 667094440
REGON: 381758010 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zaz.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej na dostawę artykułów spożywczych i opakowań jednorazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę artykułów spożywczych i opakowań jednorazowych podzielonych na 13 części/pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ. Opis ten ma charakter ramowy a podane w nim ilości maja charakter jedynie szacunkowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wdrożony system HACCP w produkcji i obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wdrożony systemem HACCP niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu potwierdzające, iż Wykonawca posiada wdrożony system HAACP w produkcji i obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp to jest: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert . Wykaz dostaw wykonanych dla PAKIETÓW od 1 do 12 – należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.1.do SIWZ. Wykaz dostaw wykonanych dla PAKIETU 13 należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2. do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
Dodano: 2024-06-25 - Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
Dodano: 2024-05-30 - Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-01 - Sukcesywne dostawy pieczywa dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
Dodano: 2024-01-02 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do internatu Zachodniopomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie - w podziale na części
Dodano: 2023-12-28 - Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2024 roku
Dodano: 2023-12-05 - Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-02 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do internatu Zachodniopomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie - w podziale na części
Dodano: 2023-08-28 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do internatu Zachodniopomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie - w podziale na części
Dodano: 2023-08-02 - Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w 2023 roku.
Dodano: 2023-01-12