Przetargi.pl
Zatrudnienie osoby na umowę zlecenia na stanowisku: menadżer projektu, w wymiarze 30 miesięcy, w projekcie: NanoBRIDGES - Building bridges between specialists on computational and empirical risk assessment of engineered nanomaterials.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zatrudnienie osoby na umowę zlecenia na stanowisku: menadżer projektu, w wymiarze 30 miesięcy, w projekcie: NanoBRIDGES - Building bridges between specialists on computational and empirical risk assessment of engineered nanomaterials.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):79621000-3 - usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest: zatrudnienie osoby na umowę zlecenia na stanowisku: menadżer projektu, w wymiarze 30 miesięcy, w projekcie: NanoBRIDGES - Building bridges between specialists on computational and empirical risk assessment of engineered nanomaterials, zwane w dalszej części zleceniem. 3. Szczegółowy zakres obowiązków osoby na stanowisku menadżer projektu obejmuje: 1) planowanie na poziomie operacyjnym oraz nadzorowanie terminowej realizacji działań, wynikających z wniosku projektowego oraz harmonogramu realizacji projektu, 2) planowanie na poziomie operacyjnym oraz zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, zgodnie z zatwierdzonym okresem realizacji projektu i okresem obowiązywania Grant Agreement 295128, 3) opracowanie niezbędnych procedur, dokumentów, narzędzi i szablonów z uwzględnieniem wymogów dokumentacyjnych i realizacyjnych w konkursie IRSES 7 Programu Ramowego, 4) monitorowanie realizacji budżetu i jego zgodności z harmonogramem, 5) sporządzanie sprawozdań finansowych i przedkładanie ich do akceptacji kierownika projektu, 6) sporządzenie analizy ryzyk, monitorowanie ryzyk w toku realizacji projektu oraz reakcja na zdarzenia projektowe, 7) monitoring wskaźników i produktów projektu, w oparciu o dokumentację projektową, 8) nadzór nad bieżącą dokumentacją projektową, 9) kontrola i nadzór procesu sprawozdawczego w części finansowej oraz merytorycznej; egzekwowanie terminowego sporządzania i przekazywania sprawozdań przez liderów grup naukowych (sprawozdania ze zrealizowanych osobomiesięcy wymiany), liderów pakietów roboczych (sprawozdania merytoryczne z realizacji poszczególnych pakietów roboczych) oraz specjalistę ds. sprawozdawczości merytorycznej (zbiorcze, merytoryczne raporty cząstkowe, raport okresowy oraz raport końcowy), 10) prowadzenie bieżącej korespondencji oraz konsultacje z partnerami (w języku angielskim) oraz podejmowanie działań związanych z ewentualnymi zmianami w zakresie projektu, 11) przygotowanie oraz bezpośredni udział w spotkaniach członków konsorcjum projektowego, w tym spotkaniach Komitetu sterującego oraz Komitetu zarządzającego, 12) bieżące konsultacje z opiekunem projektu z ramienia Research Executive Agency (REA), 13) bieżące informowanie kierownika projektu o realizowanych działaniach i problemach zaistniałych podczas realizacji zaplanowanych zadań. 4. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowy prac, obejmujący etapy w podziale na poszczególne miesiące, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie poza siedzibą lub w siedzibie Zamawiającego, w zależności od specyfiki wykonywanego zadania przez czas trwania umowy, we wszystkie dni robocze tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. 6. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór merytoryczny nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie realizacji zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca oświadcza, że wykonywanie zleceń na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed wykonywaniem zleceń na rzecz osób trzecich, w przypadku kolizji w wykonywaniu zleceń. 8. W razie stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego niewystarczającego postępu prac, w tym w szczególności opóźnień w stosunku do harmonogramu rzeczowego prac, Zamawiający wezwie Wykonawcę do nadrobienia zaległości w terminie 7 dni, a następnie przedstawienia odpowiednich dowodów świadczących o nadrobieniu tych zaległości. 9. W razie stwierdzenia wad, błędów lub braku wykonania zlecenia, Wykonawca zobowiązany będzie do ich niezwłocznego usunięcia, modyfikacji lub uzupełnienia na żądanie Zamawiającego, jednakże w terminie nie dłuższym niż 7 dni od pisemnego zgłoszenia stwierdzonych, przez przedstawiciela Zamawiającego, nieprawidłowości. 10. Po bezskutecznym upływie terminu określonego w pkt. 9, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na zasadach określonych w par. 9 załącznika nr 7 - projekt umowy, z zachowaniem prawa do naliczania kar umownych określonych w par 6 ust. 2 załącznika nr 7 - projekt umowy. 11. Podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) rachunku/faktury VAT będzie odbiór jakościowy wykonania przedmiotu zamówienia, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego bez zastrzeżeń. Faktura/rachunek opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury/rachunku przez Zamawiającego. 12. Wynagrodzenie będzie płatne w 30 równych ratach miesięcznych, ze środków projektu NanoBRIDGES - Building bridges between specialists on computational and empirical risk assessment of engineered nanomaterials, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego. 13. Wynagrodzenie (wraz z pochodnymi) brutto obejmuje wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, w tym ewentualny narzut ZUS pracodawcy, narzut ZUS pracownika i podatek (odpowiednio do statusu Wykonawcy: dochodowy od osób fizycznych/VAT). Szczegóły zamówienia opisane w rozdziale II SIWZ i załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach