Przetargi.pl
Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. ZP-271/51/11

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. ZP-271/51/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności i jakości kształcenia ogólnego w 6 szkołach podstawowych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez kompleksowe rozszerzenie i uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej szkół w roku szkolnym 2011 2012. Cele szczegółowe projektu: 1. Rozwój kompetencji kluczowych w ramach pakietów edukacyjnych, ze szczególnym naciskiem na podniesienie kompetencji kluczowych w ramach przedmiotów ścisłych wśród dziewcząt oraz kompetencji kluczowych językowych wśród chłopców oraz zwiększenie dostępu dzieci młodzieży z obszarów wiejskich/małych miast do instytucji i podmiotów kultury sztuki; 2. Dostosowanie oferty edukacji wczesnoszkolnej poprzez objęcie wsparciem logopedycznym i terapeutycznym 6- i 7-latków; 3. Uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej 6 szkół podstawowych z terenu gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez zastosowanie innowacyjnych form nauczania. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. przygotowanie programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów - z wyłączeniem Części 68, 73, 78 zamówienia, 2. opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji projektu, 3. prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się Beneficjentów, według ustalonego harmonogramu, 4. dokonywanie oceny postępów Beneficjentów, 5. dokumentowanie przeprowadzenia każdego zajęcia z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, 6. gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 7. współpraca z Szkolnym i Głównym Opiekunem Projektu w szkole w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 8. współpraca z personelem zarządzającym projektem, 9. promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Zamówienie w odniesieniu odpowiednio dla nauczyciela prowadzącego zajęcia w zakresie matematyki lub języka polskiego lub muzyki lub języka angielskiego lub zajęć korekcyjno-kompensacyjnych lub kształcenia zintegrowanego lub edukacji środowiskowej lub przyrody lub informatyki lub plastyki lub terapii pedagogicznej będzie realizowane w okresie: 1) od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 roku - w wymiarze 10 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej grupy, średnio 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla jednej grupy, 2) od 01.01.2012 roku do 31.05.2012 roku - w wymiarze 20 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej grupy, średnio 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla jednej grupy. Zamówienie w odniesieniu odpowiednio dla nauczyciela prowadzącego indywidualne zajęcia w zakresie logopedii lub terapii zajęciowej będzie realizowane w okresie: 1) od 02.11.2011 roku do 31.12.2011 roku - w wymiarze 10 godzin zegarowych (każda godzina zegarowa trwa 60 minut) dla jednej szkoły, 2) od 01.01.2012 roku - 31.05.2012 roku - w wymiarze 15 godzin zegarowych (każda godzina zegarowa trwa 60 minut) dla jednej szkoły. Zamówienie w odniesieniu do nauczyciela języka angielskiego - Nativ speaker prowadzącego zajęcia z języka angielskiego będzie realizowane w okresie: od 01.01.2012 roku do 31.05.2012 roku - w wymiarze 10 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej szkoły. Zamówienie zostało podzielone na 84 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach