Przetargi.pl
Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie ZP-271/56/11

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie ZP-271/56/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności i jakości kształcenia ogólnego w 6 szkołach podstawowych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez kompleksowe rozszerzenie i uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej szkół w roku szkolnym 2011/2012. Cele szczegółowe projektu: 1. Rozwój kompetencji kluczowych w ramach pakietów edukacyjnych, ze szczególnym naciskiem na podniesienie kompetencji kluczowych w ramach przedmiotów ścisłych wśród dziewcząt oraz kompetencji kluczowych językowych wśród chłopców oraz zwiększenie dostępu dzieci/młodzieży z obszarów wiejskich/małych miast do instytucji i podmiotów kultury/sztuki; 2. Dostosowanie oferty edukacji wczesnoszkolnej poprzez objęcie wsparciem logopedycznym i terapeutycznym 6- i 7-latków; 3. Uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej 6 szkół podstawowych z terenu gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez zastosowanie innowacyjnych form nauczania. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: a) w odniesieniu do Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Zamówienia: 1. przygotowanie programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów, 2. opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji projektu, 3. prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się Beneficjentów, według ustalonego harmonogramu, 4. dokonywanie oceny postępów Beneficjentów, 5. dokumentowanie przeprowadzenia każdego zajęcia z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, 6. gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 7. współpraca z Szkolnym i Głównym Opiekunem Projektu w szkole w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 8. współpraca z personelem zarządzającym projektem, 9. promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. b) w odniesieniu do Części 8, 9, 10, 11, 12, 13 Zamówienia: 1. przygotowanie planu realizacji projektu uczniowskiego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 3. dokumentowanie przeprowadzonych spotkań z uczniami poprzez wpisy do karty spotkań, 4. współpraca ze Szkolnym i Głównym Opiekunem Projektu w szkole w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 5. współpraca z personelem zarządzającym projektem, 6. promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 7. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Zamówienie w odniesieniu do Części nr 1 będzie realizowane w okresie: 1) od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 roku - w wymiarze 4 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej grupy, średnio 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla jednej grupy, 2) od 01.01.2012 roku do 31.05.2012 roku - w wymiarze 26 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej grupy, średnio 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla jednej grupy. Zamówienie w odniesieniu do Części nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2012 roku - w wymiarze 10 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej szkoły. Zamówienie w odniesieniu do Części nr 8, 9, 10, 11, 12, 13 będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2012 roku - w wymiarze co najmniej 1 godziny zegarowej miesięcznie (każda godzina zegarowa trwa 60 minut). Zamówienie zostało podzielone na 13 części. III.1.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Oferta częściowa nr 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje w zakresie języka angielskiego w ramach pakietu Obywatel świata i małej ojczyzny w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 30 godzin (1 grupa). Oferta częściowa nr 2. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 3. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 4. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 5. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 6. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 7. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin. Oferta częściowa nr 8. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin konsultacji: 6 godzin, Oferta częściowa nr 9. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 10. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 11. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 12. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 13. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin. Zajęcia realizowane w ramach poszczególnych części mogą się odbywać w tym samym czasie w różnych szkołach/salach. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej, a w inne dni powszednie za zgodą Koordynatora Projektu, termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (np.: dostępność sal lekcyjnych). Ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu ze Szkolnym Opiekunem Projektu i zatwierdzona przez Koordynatora Projektu przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Harmonogramu świadczenia usługi oraz uzyskania jego zatwierdzenia przez Koordynatora Projektu po uprzednim zaopiniowaniu przez Szkolnego Opiekuna Projektu. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi w terminach określonych w Harmonogramie. Zamawiający wymaga, aby w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca: a) w odniesieniu do Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Zamówienia, przedłożył Zamawiającemu autorski program zajęć zgodny z celami projektu, dostosowany do potrzeb wzrokowców, słuchowców i kinestetyków. b) W odniesieniu do Części 8, 9, 10, 11, 12, 13 Zamówienia przedłożył Zamawiającemu program - mini biznes plan według wzoru stanowiącego Załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu programu - mini biznes planu zajęć przez Metodyków projektu i zatwierdzenie programu przez Głównego Opiekuna Projektu oraz Koordynatora Projektu. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy określony jest w Projekcie umowy stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach