Przetargi.pl
Zatrudnienie 3 trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 881 93 10 25
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
    ul. Henryka Sienkiewicza 36
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 881 93 10 25
    REGON: 87123541500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcen-torun.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zatrudnienie 3 trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej przez 3 trenerów dla nauczycieli organizowanych przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu. Dostawy świadczone będą w związku z realizacją projektu „Buduję, koduję, programuję” realizowanego przez KPCEN w Toruniu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Działanie 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szkolenie realizowane będzie w terminie 27-30 sierpnia 2018 roku w obiekcie położonym w województwie kujawsko – pomorskim na terenie powiatów inowrocławskiego, żnińskiego lub mogileńskiego oraz po jego zakończeniu w jednostkach (szkołach), w której uczą objęci szkoleniem nauczyciele. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Obowiązkowy udział trenerów w szkoleniu z zakresu zagadnień z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania przygotowującym do prowadzenia zajęć z nauczycielami w łącznym wymiarze 12 godzin (4 moduły po 3 godziny każdy), prowadzony przez Zamawiającego w jego siedzibie w Toruniu b) Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli biorących udział w projekcie w łącznym wymiarze 14 godzin przez każdego z zatrudnionych trenerów wspólnie z trenerem KPCEN w Toruniu. Program szkolenia podzielony został na 4 moduły. Podczas pierwszego modułu (3,5 godziny) będą realizowane zagadnienia: • Nauka programowania w zapisach podstawy programowej kształcenia ogólnego dla I etapu edukacyjnego, znaczenie algorytmiki, kodowania i programowania w edukacji uczniów, wskazówki metodyczne do prowadzenia zajęć z edukacji informatycznej, zajęć zintegrowanych i pozalekcyjnych. • Projektowanie różnorodnych formy aktywności (wizualnych, słuchowych, kinestetycznych) do kodowania i programowania z wykorzystaniem prostych środków dydaktycznych. • Prezentacja wypracowanych przykładów zabaw, ćwiczeń i zadań. Dzięki tak dobranym treściom kształtowane będą m.in. umiejętności rozumienia i analizy problemów oraz umiejętności rozwijania u ucznia kompetencji społecznych. Drugi moduł (4 godziny) składa się z dwóch części obejmujących następujące zagadnienia: • Zapoznanie uczestników z wybranymi typami urządzeń mobilnych, ich obsługą, programami służącymi edukacji programistycznej i prezentacja propozycji wykorzystania TIK w różnych formach nauczania • Przestrzeganie prawa i zasad bezpieczeństwa, posługiwanie się technologią w sposób odpowiedzialny (umiejętność korzystania z udostępnionych stron i zasobów internetowych, w tym m.in. z dostępnych scenariuszy w formie elektronicznej, platform edukacyjnych i innych elektronicznych zasobów edukacyjnych oraz sieci komputerowych) • Budowa i instrukcja obsługi Ozobota, tj. kalibracja, rysowanie linii i umieszczanie kodów (praca z gotowym modelem trasy oraz tworzenie własnej), różne drogi rozwiązywania sytuacji problemowej i sprawdzanie poprawności działania zastosowanego kodu. Omówienie przykładowych scenariuszy zajęć z uczniami, wykorzystujących pracę z Ozobotem. Trzeci moduł (3,5 godziny) poprzez wykorzystanie możliwości gry Scootie Go! pozwoli nauczycielom zdobyć umiejętności łączenia gier planszowych z aplikacjami multimedialnymi, stąd następująca tematyka modułu: • Wykorzystanie klocków funkcyjnych i aplikacji multimedialnych do rozwiązywania problemów i tworzenia algorytmów do kierowania ludzikiem na ekranie tabletu, • Kształtowanie umiejętności pracy posługiwania się urządzeniami cyfrowymi oraz umiejętności programowania i rozwiązywania problemów z urządzeń cyfrowych. • Wybór najefektywniejszej drogi rozwiązania sytuacji problemowej. Na zajęciach tego modułu omówione zostaną scenariusze zajęć z uczniami wykorzystujące grę Scootie Go! Podczas czwartego modułu (3 godziny) pokazane zostaną: • Możliwości wykorzystania klocków Lego do nauki programowania (zestaw Lego WeDo 2.0 z oprogramowaniem 4530) • Wykorzystanie klocków Jumi oraz środowisko programowania na bazie Scratcha. • Przykładowe konstrukcje robotów i ich budowa oraz uruchamianie wybranych robotów. • Przykładowe elektroniczne zasoby edukacyjnych. c) Przeprowadzenie wsparcia przeszkolonych nauczycieli w formie wspólnego prowadzenia zajęć z uczniami w szkołach. Każdy z trenerów udzieli wsparcia 5 nauczycielom w wymiarze 5 spotkań po 2 godziny lekcyjne każde – łącznie 50 godzin w okresie I semestru roku szkolnego 2018/2019. d) Prowadzenie wsparcia dla przeszkolonych nauczycieli w formie e-learningu w wymiarze 20 godzin dla jednego nauczyciela, łącznie 100 godzin (5 nauczycieli po 20 godzin wsparcie w formie e-learningu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80400000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VII pkt 3 SIWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną