Gmina Biskupiec ogłasza przetarg
- Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4745057 do 59 , fax. 056 4747952
- Data zamieszczenia: 2011-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
ul. Rynek 1 1
13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4745057 do 59, fax. 056 4747952
REGON: 00053281400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZASTOSOWANIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII PRZY KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI SYSTEMU GRZEWCZEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŁĄKORZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zadania planuje się wykonanie ogrzewania budynku szkoły podstawowej w Łąkorzu za pomocą pomp ciepła wraz z wykonaniem niezbędnym prac remontowo - budowlanych związanych z wymianą wewnętrznego systemu grzewczego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Zamawiający na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno - eksploatacyjnej stwierdza, iż zgodnie z przygotowaną dokumentacja i analizą najkorzystniejsze byłoby zastosowanie pomp ciepła typu solanka/woda produkcji niemieckiej i o minimalnym współczynniku efektywności energetycznej COP (przy temp. solanki 0 stopni Celsjusza) - 4,0., jednak jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. Nr 11 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 9. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela . 10. Złożone poręczenie gwarancja musi zawierać: 11. Termin obowiązywania gwarancji poręczenia do końca okresu związania ofertą, 12. Informację, że udzielona gwarancja poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, 13. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych : 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 15. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 16. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania - przebudowa systemu wentylacji pomieszczeń warsztatu ślusarskiego w zakresie wentylacji technologicznej w budynku nr 18 dla potrzeb RZI w Olsztynie w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 111/RB
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania - przebudowa systemu wentylacji pomieszczeń warsztatu ślusarskiego w zakresie wentylacji technologicznej w budynku nr 18 dla potrzeb RZI w Olsztynie w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 96/RB
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - adaptacji pomieszczenia na archiwum, wydzielenie pokoi biurowych i świetlicy z innych pomieszczeń oraz budowa sieci teleinformatycznej dla potrzeb Wojskowego Biura Emerytalnego w Olsztynie w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 71/RB
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - przystosowania pomieszczeń do przetwarzania informacji niejawnych NATO SECRET dla potrzeb posterunku radiowego wykorzystywanego przez Region Wsparcia Teleinformatycznego w Olsztynie - Węzeł Łączności w Elblągu w systemie zaprojektuj i wybuduj- postępowanie nr 63/RB
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - zakup, przystosowanie pomieszczeń, montaż i uruchomienie Komory Niskich Ciśnień oraz przygotowanie stanowiska do posadowienia Ratowniczo - Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego Sercówka dla potrzeb WOSzK Mrągowo w systemie zaprojektuj i wybuduj- postępowanie nr 8/RB
Dodano: 2015-12-30 - wykonywanie robót sanitarnych w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie.
Dodano: 2015-12-11 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - przebudowy budynku nr 5 wraz z rozbudową sieci strukturalnej i montażem elektronicznych depozytorów kluczy, wymianą nawierzchni placów w obrębie budynku oraz regulacją systemu ciepłowniczego budynku dla potrzeb RZI Olsztyn w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 148/RB
Dodano: 2015-10-08 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu lakierni proszkowej nr 27 oraz instalacji sprężonego powietrza w pomieszczeniu nr 27 i 29 budynku nr 20 dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3751 Elbląg po uprzednim opracowaniu dokumentacji budowlanej w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 114/RB
Dodano: 2015-07-23 - Remont budynków internatowych w podziale na dwie części - Giżycko i Orzysz
Dodano: 2015-06-23 - Budowa 2 separatorów substancji ropopochodnych na wylocie kanalizacji burzowej z terenu Jednostki Wojskowej 5338 Białystok po uprzednim opracowaniu dokumentacji budowlanej w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ - postępowanie nr 11/RB
Dodano: 2015-02-13