Przetargi.pl
Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie pompy ciepła wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania. Modernizacja polega na wymianie instalacji ogrzewczej w budynkach Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) oraz Straży Pożarnej (SP) oraz wymianie grzejników i dodaniu nagrzewnic oraz klimakonwektorów. Budynki znajdują się przy ul. Rynek w Biskupcu. Są to obiekty użyteczności publicznej. Projektuje się wykonanie pompy ciepła z 26 odwiertami pionowymi będącymi dolnym źródłem ciepła o głębokości 100 m. Czynnik grzewczo-chłodniczy rurami doprowadzającymi dopływa do studni kolektorowej . Ze studni rura dobiegowa doprowadza czynnik do budynku Straży Pożarnej, gdzie znajduje się maszynownia. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polega na wymianie grzejników w pomieszczeniach sanitarnych oraz hali garażowej budynku Straży Pożarnej oraz budowie klimakonwektorów w pozostałych pomieszczeniach budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) oraz budynku Straży Pożarnej (SP). Obecnie źródłem ciepła w budynkach GOK oraz SP jest kotłownia na paliwo stałe. Pomieszczenie maszynowni przeznaczone dotychczas jako kotłownia na paliwo stałe powinna zostać dostosowana do nowej funkcji. W związku z budową nowej instalacji i możliwością wykorzystania chłodu z pompy ciepła zaprojektowano klimakonwektory, które umieszczone zostaną na ścianach w miejscach gdzie znajdowały się grzejniki. Realizacja projektu obejmuje deinstalacje istniejących urządzeń grzewczych, odbiorników oraz przewodów. Ich przeznaczenie należy uzgodnić z Inwestorem. Instalacja grzejnikowa znajduje się na oddzielnych pionach, które należy w okresie chłodniczym wyłączyć poprzez zamknięcie zaworów odcinających. W okresie grzewczym należy piony te otworzyć, aby umożliwić przepływ czynnika. Projektowany system grzewczy wspierany będzie przez zaprojektowane bufory ciepła, w których wbudowane będą grzałki elektryczne (o mocy 10 kW każda), których włączenie wywoła obniżenie temperatury zasilania instalacji. Montaż grzałki elektrycznej w zasobniku buforowym jest możliwy w przypadku zasobnika buforowego z otworem rewizyjnym. Projekt automatyki powinien zostać przygotowany według odrębnego opracowania – do uzgodnienia z jednostką projektującą. Przed rozpoczęciem prac przedstawić Inwestorowi do akceptacji projekt wykonawczy wraz ze szczegółowym projektem szafy sterowniczej. Szafa sterownicza powinna być metalowa, zamontowana na ścianie w pomieszczeniu maszynowni w miejscu dostępnym, z odczytem na wysokości wzroku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232460-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 9. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela . 10. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: 11. Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą, 12. Informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, 13. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych : „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy." 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach