Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48 89 5393472 , fax. +48 602816545
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
ul. Żołnierska 18a
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48 89 5393472, fax. +48 602816545
REGON: 29558000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pkl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZASTĘPSTWO INWESTORSKIE dla inwestycji polegającej na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: USŁUGA ZASTĘPSTWA INWESTORSKIEGO dla inwestycji polegającej na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie, realizowanej w ramach projektu pod nazwą “Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 18a i zakup wyposażenia w celu dostosowania jej do potrzeb wielospecjalistycznego kompleksowego leczenia dzieci” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 , Oś priorytetowa 9 - Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 – Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 - Rozwój specjalistycznych usług medycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium w kwocie 7 000,00zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: PKO B P 02 14401228 0000 0000 0223 3304 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru - załącznik nr 2 wykaz dot. doświadczenia poszczególnych branżystów Inwestora zastępczego, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia (parametr podlegający ocenie punktowej. Wykaz jak i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi poszczególnych branżystów nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 UPZP. 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia – zał. nr 7 do SIWZ 6. Dowody należytego wykonania przez wykazane osoby usług w zakresie nadzorowanych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych 7. Wykaz wykonanych usług – zał. nr 8. 8. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin członkowskich Związku Gmin Jeziorak
Dodano: 2024-06-20 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
Dodano: 2024-06-12 - Renowacja cmentarza ewangelickiego w Borzymach
Dodano: 2024-05-21 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
Dodano: 2024-04-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach"
Dodano: 2024-03-18 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z koncepcją architektoniczną dla projektu pn.: „SYGNAŁ PIERWSZY - SYGNAŁ OSTATNI” Budowy Północnego Centrum Psychiatrii Dziecięcej w Ameryce
Dodano: 2023-02-24 - Wykonanie wyceny, inwentaryzacji, kosztorysów lub pomiarów geodezyjnych dla nieruchomości będących w zasobie województwa
Dodano: 2023-01-05 - Wykonanie wyceny, inwentaryzacji, kosztorysów lub pomiarów geodezyjnych dla nieruchomości będących w zasobie województwa
Dodano: 2022-09-28 - Budowa hangaru wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-wykonawczej i uzyskaniem pozwolenia na budowę w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dz.nr 652/25, obręb Gryźliny 0003
Dodano: 2022-08-28 - Budowa hangaru wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-wykonawczej i uzyskaniem pozwolenia na budowę w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dz.nr 652/25, obręb Gryźliny 0003
Dodano: 2022-07-15