Przetargi.pl
Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – Remonty na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – etap II

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-071 Bydgoszcz, Adama Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (52) 33 91 100 , fax. +48 (52) 33 91 200
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
    Adama Mickiewicza 15
    85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 (52) 33 91 100, fax. +48 (52) 33 91 200
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bydgoszcz.wody.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – Remonty na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – Remonty na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – etap II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 12 do SIWZ. 4.1.1 Wytyczne, wykonania i odbioru prac utrzymaniowych dla części nr 1 i nr 2 zawiera - Załącznik nr 10 do SIWZ, 4.1.2 Dokumentacja techniczna dla części nr 1 i nr 2 zawiera - Załącznik nr 11 do SIWZ (przedmiary, kosztorysy ofertowe, mapa poglądowa. 4.1.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, dokumentacją techniczną, umową oraz przepisami prawa. 4.1.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami występującymi w terenie, jak również do przeprowadzenia na własny koszt wizji lokalnej jeśli uzna to za konieczne. 4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części: 1) Umocnienie skarpy Strugi Śleski w km 1+338 – 1+448, 2) Remont Jazu Stołuńsko 4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 4.5 CPV: 45246000-3 – Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 4.6 Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o racę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności określone w wytycznych wykonania i odbioru prac utrzymaniowych w zakresie realizacji zadania pn.: Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – Remonty na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – etap II Szczegóły dotyczące zatrudnienia osób znajdują się we wzorze umowy w § 3 ust. 9 – 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium dla poszczególnych części w kwocie: 1) Umocnienie skarpy Strugi Śleski w km 1+338 – 1+448 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100) 2) Remont Jazu Stołuńsko – 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł 00/100) 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu; 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3 gwarancjach bankowych; 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Banku Gospodarstwa Krajowego, 00-955 Warszawa, al. Jerozolimskie 7, Nr: 59 1130 1017 0020 1510 6790 0010. W tytule przelewu należy wpisać: wadium w sprawie nr BD.ROZ.2810.50.2020 – Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – Roboty związane z utrzymaniem cieków – etap II. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 8.6 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp 8.7 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3.1 oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach