Przetargi.pl
Zarządzanie zasobem lokalowym

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4486311 , fax. 13 4486360
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4486311, fax. 13 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie zasobem lokalowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zarządzaniu w imieniu Zamawiającego: a) lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Miasta Jasła znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, /zał. nr 6/ b) nieruchomościami komunalnymi zabudowanymi budynkami z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Miasta Jasła, /zał. nr 7/ Zarządzanie budynkami i lokalami polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i wykonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymywania mieszkaniowych i użytkowych zasobów Zamawiającego w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem. W ramach czynności zarządzania budynkami i lokalami Wykonawca zobowiązany będzie do : 1. Wykonywania czynności w zakresie eksploatacyjno - konserwacyjnym a w szczególności: 1/ Zapewnienia utrzymania odpowiedniego stanu sanitarno - porządkowego pomieszczeń budynku służących do wspólnego użytku mieszkańców, /zał. nr 8/ 2/ Zawierania umów i regulowania z przedsiębiorstwami specjalistycznymi należności za dostawy mediów i usług komunalnych, 3/ Zapewnienia ciągłej ochrony technicznej oraz sprawnego działania urządzeń technicznych należących do części wspólnych nieruchomości budynków, /zał. nr 9/ 4/ Zapewnienie wykonania obowiązkowych przeglądów technicznych nieruchomości, przedmiarów robót remontowo-konserwacyjnych oraz kosztorysów budowlanych, 5/ Sporządzanie planów remontowych nieruchomości w oparciu o przeglądy stanów technicznych oraz ich realizacja po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 6/ Nadzorowania prowadzonych remontów, prac konserwacyjnych oraz porządkowych, zawieranie umów na roboty remontowe i remontowo-inwestycyjne z wykonawcami wyłanianymi w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych /tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. /, 7/ Zapewnienie opracowania niezbędnej dokumentacji projektowej dla realizacji planowanych przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych oraz uzyskanie pozwoleń na ich realizację, 8/ Prowadzenie książek obiektu budowlanego. 2. Dokonywania czynności w zakresie zarządzania lokalami polegających na wykonywaniu praw i obowiązków wynajmującego w tym w szczególności : 1/ Prowadzenia odrębnej dokumentacji dla każdego lokalu, 2/Prowadzenia i aktualizowania ewidencji lokali wchodzących w skład zasobu lokalowego Zamawiającego z uwzględnieniem powierzchni mieszkalnych i użytkowych, 3/ Sporządzania sprawozdawczości z przejętych zasobów lokalowych Zamawiającego, w tym sprawozdawczości GUS, 4/ Prowadzenia spraw dotyczących zasiedlania i zwalniania lokali mieszkalnych użytkowych 5/ Prowadzenia ewidencji oraz informowanie Zamawiającego o występujących pustostanach 6/ Przyjmowania i ewidencjonowania zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców oraz załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wyłączeniem prawa wynikającego z art. 6882 Kodeksu cywilnego. 7/ Prowadzenie książki meldunkowej dla najemców lokali mieszkalnych 8/ Potwierdzanie danych zawartych we wnioskach w sprawie dodatków mieszkaniowych 3. Wykonywania czynności w zakresie obsługi finansowo - księgowej w szczególności : 1/ Prowadzenia pełnego rozliczenia finansowego budynków po stronie kosztów, 2/ Prowadzenia rachunkowości pozwalającej ustalić: a/ wielkość przychodów w postaci należnych opłat od najemców, b/ stanu rozrachunków dotyczących najemców, c/ wielkość pozostałych przychodów związanych z zarządzaniem zasobem Zamawiającego w tym media, 3/ Wykonywania czynności związanych z ubezpieczeniem majątkowym zarządzanych nieruchomości w zakresie części wspólnej nieruchomości 4/ Prowadzenia w odrębnej ewidencji obsługi finansowo - księgowej lokali mieszkalnych w zakresie wymiaru czynszu a także prowadzenia w ramach ewidencji Wykonawcy obsługi finansowo-księgowej lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie opłat za świadczenia oraz rozliczeń z tytułu zużycia urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie lokali oraz innych opłat wraz z należnymi podatkami, 5/ Przyjmowania opłat czynszowych od najemców lokali mieszkalnych na odrębny rachunek bankowy oraz opłat za usługi komunalne świadczone na rzecz użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych na inny odrębny rachunek bankowy 6/ Wystawiania i doręczania dłużnikom upomnień: a/ z chwilą powstania zaległości obejmujących 2 okresy płatności, Wykonawca powiadamia dłużnika o zamiarze wszczęcia postępowania egzekucyjnego i wyznacza miesięczny termin do uregulowania należności b/ wobec braku porozumienia z dłużnikiem, Zarządca wszczyna postępowanie o zapłatę, a przy braku możliwości skutecznego wyegzekwowania należności, wszczyna postępowanie o eksmisję, o czym powiadamia Zleceniodawcę 7/ Wystawiania i doręczania najemcom aneksów w przypadku zmiany czynszu lub opłat związanych z najmem lokalu, 8/ Dokonywania rozliczeń z najemcami z tytułu świadczeń związanych z najmem lokali mieszkalnych i użytkowych 9/ Przygotowywania i doręczania najemcom lokali mieszkalnych książeczek opłat, odrębnie dla opłat czynszowych i odrębnie dla opłat pozostałych 10/ Wykonawca do 16 dnia każdego miesiąca przekaże na konto Zamawiającego środki finansowe /wpływy/ z opłat czynszowych za lokale mieszkalne, a do 5 dnia miesiąca następnego po miesiącu którego dotyczy rozliczenie przekaże pozostałe wpływy oraz informację o wysokości przypisu, opłat i o stanie należności. 4. Dokonywania czynności prawnych w szczególności : 1/ Sporządzania i zawierania umów w zakresie : a/ dostawy mediów i usług komunalnych oraz konserwacji urządzeń i instalacji technicznych, b/ w imieniu Zamawiającego umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa na podstawie skierowań i zawartych w nich warunków wydawanym przyszłym najemcom przez Zamawiającego, 2/ Zmiany i rozwiązywania umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych z dotychczasowymi najemcami w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa a także w przypadku pisemnych dyspozycji Zamawiającego i na warunkach przez niego określonych, 3/ Podejmowania czynności związanych z dochodzeniem roszczeń w postępowaniach sądowych w sprawach wynikających z art.23 ust.1 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami / t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 518 ze zm./ na podstawie odrębnego pełnomocnictwa 5. Dokonywania czynności w zakresie administrowania otoczeniem w szczególności : 1/ Zapewnienia utrzymania stanu sanitarno-porządkowego na działkach będących własnością Zamawiającego, a stanowiących przyblokowe podwórka, 2/ Aktualizowania powierzchni działek gruntowych stanowiących otoczenie i przynależnych do administrowanych budynków, 3/ Prowadzenia spraw związanych z umieszczeniem reklam i tablic informacyjnych na budynkach, 4/ Wykonywania obowiązków właściciela nieruchomości wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399/, 5/ Zapewnienia utrzymania stanu sanitarno-porządkowego na działkach stanowiących tereny zieleni przyblokowej a nie wchodzących w części wspólne nieruchomości mieszkaniowych. Wykonawca ma obowiązek: a/ dysponować lokalem biurowym do obsługi najemców zarządzanych lokali, zlokalizowanym na terenie Śródmieścia ograniczonego ciągiem ulic: Metzgera, 3 Maja, Kraszewskiego, Jagiełły, Szajnochy, Modrzejewskiego, Gołębia, Rynek, P. Skargi, Śniadeckich , Piłsudskiego; b/ zapewnić ochronę dokumentów przed dostępem osób nieuprawnionych, w tym zapewnić ochronę danych osobowych użytkowników lokali; c/ zapewnić całodobową dyspozycyjność służb technicznych do usuwania awarii wewnętrznych instalacji wod.-kan.-gaz., elektrycznej, c.o. w lokalach i częściach wspólnych; d/ prowadzić rachunek bankowy umożliwiający opłatę za mieszkanie bez ponoszenia kosztów przelewu przez najemcę lokalu. Oferta winna zawierać cenę za wykonywanie usługi zarządzania obejmującą całość kosztów zarządu w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. Cena, o której mowa wyżej powinna być podana z rozdziałem na: - odrębnie wielkość kosztów zarządu lokalami i budynkami wymienionymi w zał. nr 7, - odrębnie koszty zarządu lokalami mieszkalnymi, użytkowymi i schronami wymienionymi w zał. nr 6. Z tytułu wykonywania usługi zarządzania nieruchomościami, Wykonawcy przysługuje miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1/12 kwoty osiągniętej w przetargu Wysokość wynagrodzenia będzie aktualizowana w ciągu trwania umowy w oparciu o aktualną powierzchnię zarządzanych lokali wg stanu na pierwszy dzień każdego kwartału. Przewiduje się ryczałtowe wynagrodzenie w wysokości 3,5 % wartości netto remontu realizowanego na nieruchomości w przypadku, gdy całkowity jego koszt w roku przekroczy kwotę 10 000,00zł. Przychodem Wykonawcy są dochody z opłat za media i usługi komunalne, który przeznacza na pokrycie kosztów dostawy usług komunalnych do lokali mieszkalnych i użytkowych Różnica między przypisem a rzeczywistymi wpływami z tytułu opłat wyliczone na dzień 30.07.2015 r. i 31.01.2016 r., po wszczęciu postępowania windykacyjnego będzie przekazywana przez Zamawiającego na konto Wykonawcy na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę rozliczenia. Do czasu zakończenia postępowania windykacyjnego (orzeczenia komornika lub inna forma umorzenia) przedmiotowe należności są przedmiotem rozliczeń między Zleceniodawcą a Wykonawcą. Opłaty sądowe, komornicze, eksmisyjne pokrywa Zleceniodawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um_jaslo.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach