Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 7595300 , fax. 25 758 40 25
- Data zamieszczenia: 2012-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
ul. Konstytucji 3-go Maja 1 1
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 7595300, fax. 25 758 40 25
REGON: 00052589500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na zarządzaniu targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Zarządzanie mieniem znajdującym się na targowisku tj. ogrodzonym /wraz z bramami wjazdowymi i wejściowymi/ i utwardzonym terenem targowiska, szaletem, straganami, siecią wodno- kanalizacyjną, siecią energetyczną w szczególności: 1. Przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu targowiska, ustalonego uchwałą Nr XXII/166/08 Rady Miasta w Mińsku Mazowieckim z dnia 20 października 2008 r. w sprawie uchwalenia regulaminu targowiska miejskiego ze zmianami; 2. Utrzymywanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego placu targowiska, urządzeń targowych oraz terenów przylegających do targowiska: 1) wywóz odpadów i nieczystości, 2) bieżące utrzymywanie szaletu, zgodnie z wymogami sanitarnymi i prawa budowlanego, 3) codzienne sprzątanie a w sezonie zimowym również odśnieżanie i usuwanie śliskości z targowiska oraz chodników przylegających do targowiska: a. przy ul. Chełmońskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Targowej, b. przy ul. Topolowej na odcinku od parkingu do ul. Targowej, c. pomiędzy ogrodzeniem a parkingiem, d. przy ul Targowej 4) codzienne usuwanie odpadów pochodzących z targowiska oraz przyległych ulic, parkingów i terenów osiedlowych położonych w rejonie ulic: a. ul. Chełmońskiego - od ul.11 Listopada do ul. Świętokrzyskiej, b. ul. Topolowa - od ul. 11 Listopada do ul. Świętokrzyskiej, c. ul. Targowa, d. parkingi przy ul. Topolowej i przy ul. Chełmońskiego, e. ul. 11 Listopada - od ul. Chełmońskiego do ul. Topolowej, 3. Zapewnienie sprawnej organizacji handlu na targowisku poprzez: 1) Umieszczenie w miejscu widocznym i dostępnym dla klientów Regulaminu targowiska, Cennika opłat targowych oraz innych przepisów porządkowych określonych uchwałami Rady Miasta; 2) Oznaczenie liniami w sposób trwały i widoczny wyznaczonych ciągów komunikacyjnych oraz modułów /miejsc handlowych/, określonych w Regulaminie targowiska 3) Zapewnienie prowadzenia na targowisku wyłącznie działalności określonej w Regulaminie targowiska. 5. Zawarcie umowy na dostawę energii elektrycznej i wody, na odbiór ścieków i odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Ponoszenie wszystkich opłat eksploatacyjnych, związanych z zarządzaniem targowiskiem, w tym za energię elektryczną, wodę i ścieki, wywóz nieczystości. 7. Pobieranie od dzierżawców opłat za ścieki, dostarczoną energię elektryczną i wodę z sieci targowiska do pawilonów handlowych zlokalizowanych na targowisku wg wskazań podliczników w tych pawilonach. 8. Dokonywanie we własnym zakresie i na swój koszt: 1) bieżących napraw utwardzonej nawierzchni targowiska, 2) napraw, łącznie z wymianą instalacji i urządzeń szaletu, 3) napraw i konserwacji ogrodzenia, bram wjazdowych i wejściowych, 4) konserwacji obejmującej udrażnianie zatkanej sieci kanalizacyjnej, sanitarnej, deszczowej, bez napraw awarii wodociągowych, 5) konserwacji sieci energetycznej poprzez wymianę przełączników, żarówek, 6) bieżących napraw straganów, 7) zakupu sprzętu, narzędzi i środków niezbędnych do utrzymania właściwego stanu sanitarno - porządkowego powierzchni targowiska, urządzeń targowych, szaletu. 9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w godzinach nocnych oświetlenia targowiska. 2) zamykania bram wjazdowych i wejściowych targowiska w dniach i godzinach, w których targowisko jest nieczynne. 3) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa publicznego na targowisku, 4) prowadzenia na targowisku WC w sposób zapewniający stałe korzystanie. Za korzystanie z WC może pobierać opłatę jednorazową, nie wyższą niż 1 zł, z której wpływy stanowią dochód Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie analizy procesowej i systemowej z uwzględnieniem potrzeb w zakresie kompleksowej informatyzacji procesów funkcjonujących u zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie i doskonalenie systemu zarządzania ryzykiem wraz z przeprowadzeniem oceny bieżących ryzyk PAŻP
Dodano: 2016-03-21 - Świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej sal rozpraw dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie.
Dodano: 2015-12-02 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego w izbach celnych w zakresie wdrożenia systemu zarządzania przez cele
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usług w zakresie koordynacji pracą Zakładu Medycyny Pracy w Płocku przy ulicy Miodowej 2 oraz koordynacji w zakresie specjalistycznej opieki zdrowotnej w Przychodni Specjalistycznej przy ul. Miodowej 2
Dodano: 2015-04-15 - 20/WTD/SGGW/2015 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami
Dodano: 2015-03-24 - 3/WTD/SGGW/2015 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami
Dodano: 2015-01-26 - 149/WTD/SGGW/2014 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami - poz. 61 w Harmonogramie Projektu - II termin
Dodano: 2014-08-08 - spr. nr 24/WTD/SGGW/2014 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami - poz. 61 w Harmonogramie Projektu
Dodano: 2014-02-06 - Świadczenie usług w charakterze asystenta kierownika merytorycznego projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-02-04