Przetargi.pl
Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy

Gmina Miasta Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 930 300 , fax. 564 982 626
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Brodnicy
    ul. Kamionka 23
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 930 300, fax. 564 982 626
    REGON: 87111837100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy. Prowadzenie i utrzymanie targowiska przy ul. Bazarowej w Brodnicy tj.: - przyjmowanie opłat targowych, zgodnie z cennikiem określonym przez Radę Miasta, - codzienne rozliczenie z poboru opłaty targowej zgodnie z przyjętymi w tym zakresie uchwałami Rady Miejskiej w Brodnicy oraz we współpracy z Biurem Podatkowo-Windykacyjnym Urzędu Miejskiego w Brodnicy, - utrzymanie porządku i czystości na terenie oraz w obrębie Targowiska (miejsca sprzedaży, ciągi komunikacyjne, parkingi, tereny zielone), - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń na ciągach komunikacyjnych i parkingach oraz wywożenie nieczystości z tym związanych - ponoszenie kosztów związanych z bieżącym utrzymaniem Targowiska, w tym zwykłe koszty jego utrzymania oraz zabezpieczenia pod względem BHP i ppoż., - prowadzenie książki obiektu, - wykonywanie wymaganych przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, - informowanie właściwych służb i inspekcji o przypadkach łamania prawa na terenie Targowiska, - wymaganie od korzystających z Targowiska przestrzegania regulaminu Targowiska, w tym przestrzegania przepisów sanitarnych i porządkowych oraz wydawania poleceń w celu usunięcia uchybień, - Bieżące remonty – polegające na wykonywaniu okresowych przeglądów i prowadzeniu prac konserwatorsko-profilaktycznych, niezbędnych dla utrzymania obiektu i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, - kompleksowe utrzymanie toalety (koszty energii elektrycznej, wody i ścieków ponosi Zamawiający), z uwzględnieniem cen za korzystanie z szaletów miejskich nie wyższych niż przewiduje Uchwała Rady Miejskiej Nr IX/85/2007 z dnia 21 września 2007r., - wywóz odpadów, - bieżące wykonywanie innych czynności, nie wymienionych powyżej związanych z administrowaniem Targowiska. Targowisko o powierzchni 2900m2 całkowitej, ogrodzonej i częściowo zadaszonej, czynne w poniedziałek-sobota 600-1800. Część zadaszona jest wyposażona w stoły targowe. Koszty związane z energią elektryczną przeznaczoną na oświetlenie i zasilanie kas fiskalnych ponosi Zamawiający. Niedopuszczalne jest wykorzystanie energii elektrycznej na cele inne niż wymienione w SIWZ. Zarządzanie targowiskiem miejskim będzie działać w oparciu o: a) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 20 czerwca 2000r. Nr XXI/237/2000 w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Nad Drwęcą w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Nad Drwęcą w Brodnicy; b) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 27 października 2000r. Nr XXV/291/2000 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXI/237/2000 Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 20 czerwca 2000r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Nad Drwęcą; c) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 27 lutego 2002r. Nr XLIII/441/2002 w sprawie zmiany Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Nad Drwęcą w Brodnicy Prowadzenie i utrzymanie targowiska przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy tj. - przyjmowanie opłat targowych, zgodnie z cennikiem określonym przez Radę Miasta, - obsługa weterynaryjna, - Bieżące remonty – polegające na wykonywaniu okresowych przeglądów i prowadzeniu prac konserwatorsko-profilaktycznych, niezbędnych dla utrzymania obiektu i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, - sprzątanie i odśnieżanie przed otwarciem targowiska, sprzątanie po zamknięciu, - ponoszenie kosztów związanych z bieżącym utrzymaniem Targowiska, w tym zwykłe koszty jego utrzymania oraz zabezpieczenia pod względem BHP i ppoż., - prowadzenie książki obiektu, - wykonywanie wymaganych przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, - informowanie właściwych służb i inspekcji o przypadkach łamania prawa na terenie Targowiska, - wymaganie od korzystających z Targowiska przestrzegania regulaminu Targowiska, w tym przestrzegania przepisów sanitarnych i porządkowych oraz wydawania poleceń w celu usunięcia uchybień, - właściwe utrzymanie toalety przenośnej, - ochrona całodobowa, - bieżące wykonywanie innych czynności, nie wymienionych powyżej związanych z administrowaniem Targowiska. Targowisko o powierzchni 2100m2, czynne w poniedziałek 500-1200, ogrodzone i częściowo zadaszone. Część zadaszona o powierzchni 607m2 jest wyposażona w stoły targowe. W dniach niepoprzedzających święto zmarłych (1 listopada) zorganizowanie na wyznaczonych terenach stanowisk dla handlujących jednorazowo oraz pobieranie od nich opłat targowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach