Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 322 642 767
- Data zamieszczenia: 2018-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Tysiąclecia 20
41303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2608652, 2608619, fax. 322 642 767
REGON: 27151887600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Z|arządzanie szaletem miejskim zlokalizoanym przy Placu Wolności w Dąbrowie Górniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zarządzanie szaletem miejskim –publicznym, administrowanym przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej. 2. Dopuszcza się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca świadczenia usługi, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącej obsłudze szaletu publicznego w lokalizacji podanej powyżej, tj. utrzymywaniu obiektu w prawidłowym stanie sanitarno–higienicznym, stałym nadzorze nad stanem technicznym oraz zabezpieczeniu prawidłowego funkcjonowania obiektu przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za korzystanie z szaletu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres usług, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 6. Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie określonym w punkcie 68.32.Z. PKD tj. „zarządzenie nieruchomościami wykonywane na zlecenie” 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z obsługą szaletu w okresie realizacji umowy. 7.1. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające istnienie stosunku pracy ze wskazaną przez Zamawiającego osobą wykonującą czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy. 7.2. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających istnienie stosunku pracy ze wskazaną osobą w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 4.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę. 7.3. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 7.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenie braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.7 SIWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
Dodano: 2023-08-11 - Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
Dodano: 2023-02-16 - Podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, wznowienie granic nieruchomości, w podziale na 4 zadania Zadanie nr 1 – Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 2 – Wykonanie podziałów 52 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 3 – Wykonanie maksymalnie 30 map sytuacyjnych do celów prawnych. Zadanie nr 4 – Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych.
Dodano: 2021-03-04 - Podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, wznowienie granic nieruchomości, w podziale na 4 zadania Zadanie nr 1 – Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 2 – Wykonanie podziałów 52 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 3 – Wykonanie maksymalnie 30 map sytuacyjnych do celów prawnych. Zadanie nr 4 – Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych.
Dodano: 2020-12-29 - Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej w dzielnicy Chwałowice – zlewnia wylotu przy ul. Składowej.
Dodano: 2020-09-24 - Dokończenie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej zlewni „Meksyk”
Dodano: 2020-08-03 - Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach
Dodano: 2020-07-22 - Wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny nieruchomości, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach. zad. 2 Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 3: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 4: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych. zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych.
Dodano: 2019-12-31 - Wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej
Dodano: 2019-10-04 - Wstępne projekty podziałów nieruchomości i pomiar punktów granicznych, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości w celu wydzielenia dróg publicznych. zad. 2: Aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków w zakresie odnalezienia i pomiaru wszystkich punktów granicznych działki nr 1768/28 obrębu Rybnik, ark. mapy 6.
Dodano: 2019-09-03