Przetargi.pl
Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-050 Skawina, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 764 680, , fax. 122 763 339
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
    Rynek 1
    32-050 Skawina, woj. małopolskie
    tel. 122 764 680, , fax. 122 763 339
    REGON: 52392700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaskawina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w Skawinie powołaną Uchwałą Nr XXIX/418/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 26 kwietnia 2017 roku zmienioną Uchwałą Nr XLVIII/642/18 z dnia 24 października 2018 roku. Razem miejsc postojowych – 61, w tym 5 miejsc dla niepełnosprawnych. SPP czynna jest w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 10:00-17:00. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz Oferta, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach