Przetargi.pl
Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą Centrum Kultury Zamek Krzyżacki.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą Centrum Kultury Zamek Krzyżacki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą: Centrum Kultury Zamek Krzyżacki w Toruniu zwanej dalej „Instytucja” w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy. 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) obowiązek strategicznego oraz bieżącego zarządzania Instytucją przez Zarządcę w sposób wpisujący się w realizację polityki kulturalnej Organizatora określonej przez niego w Strategii Rozwoju Kultury Miasta Torunia do roku 2020 i innych dokumentach strategicznych. 2) opracowanie i realizację programu działalności Instytucji zmierzającego do osiągnięcia najwyższego poziomu artystycznego prowadzonych działań, realizującego zapisy niniejszej umowy , statutu i złożonej oferty i w tym realizację Programu Działalności Merytorycznej Instytucji stanowiącego załącznik nr 2 do umowy zawierającego Roczne Plany Działalności Merytorycznej Instytucji na lata 2018, 2019 i 2020 Realizując przedmiot zamówienia Zarządca zobowiązany jest do: 1) zarządzania Instytucją zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i statutem Instytucji 2) wykonywania usługi z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami zarządzania, zasadami ekonomii z uwzględnieniem misji Instytucji; 3) zapewnienia zrealizowania przez Instytucję zaplanowanej działalności programowej; 4) właściwego zorganizowania Instytucji w sposób umożliwiający sprawną realizację postanowień umowy, z zastrzeżeniem, że rozwiązanie stosunku pracy za wypowiedzeniem, z pracownikiem Instytucji z którym stosunek pracy został zawarty przed dniem 1 stycznia 2018 r. wymaga uprzedniego uzyskania pozytywnej opinii Organizatora; 5) zwiększania corocznie przychodów ze sprzedaży usług własnych Instytucji; 6) racjonalizacji wydatków Instytucji i niedopuszczenie do przekroczenia wysokości kosztów określonych w planie finansowym zatwierdzonym przez Organizatora;; 7) nie pogorszenia wyniku finansowego Instytucji w danym roku, względem wyniku finansowego za rok poprzedni; 8) podejmowania efektywnych działań w celu poszerzenia oferty merytorycznej Instytucji, dbając o racjonalizację i minimalizację kosztów; 9) podejmowania działań w celu rozwoju działalności Instytucji, zgodnie ze Strategią Rozwoju Kultury Miasta Torunia do roku 2020 oraz innymi dokumentami Gminy Miasta Toruń w tym zakresie. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ oraz załącznik nr 9 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych 1.5. Zamawiający nie przewiduje wykluczeń na podstawie art.24 ust. 5 1.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100); powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał) .Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 wraz Programem Działalności Merytorycznej który będzie zawierał autorską wizję rozwoju instytucji i będzie składał się opisów Rocznych Programów Działalności Merytorycznej przygotowanych dla każdego roku realizacji zamówienia tj. dla roku 2018, 2019 i 2020. Każdy z programów powinien precyzyjnie określać program realizacji festiwali i imprez dotychczas organizowanych przez instytucję wraz z propozycją ich rozbudowy o nowe wydarzenia koncerty, widowiska historyczne, a także propozycje organizacji całkowicie nowych przedsięwzięć artystycznych i edukacyjnych. Organizator oczekuje, że program działalności na rok 2018 będzie zawierał informacje dot. terminów proponowanych działań, miejsc realizacji, szczegółowe opisy programów poszczególnych wydarzeń, wraz z kosztami ich realizacji. 1) Roczny Program Działalności Merytorycznej powinien zostać złożony w formie wydrukowanego i zszytego dokumentu zawierającego ponumerowane strony i zawierać następujące elementy: a) opis realizacji cyklicznych przedsięwzięć kulturalnych organizowanych przez instytucję takich jak: -całoroczne zwiedzanie obiektu od poniedziałku do niedzieli, minimum 6 godzin dziennie(w ramach zwiedzania udostępnienie ekspozycji stałych oraz zorganizowanie co najmniej 4 wystaw czasowych w ciągu roku) - projekcja multimedialnego widowiska historycznego poświęconego historii Zamku Krzyżackiego ( co najmniej 30 pokazów w ciągu roku prezentowanych na murach zamkowych) - co najmniej 6 festynów ( w tym minimum 3 o charakterze historycznym) w ramach których odbywają się warsztaty, turnieje oraz pokazy - co najmniej 7 jarmarków, podczas których zaprezentuje się łącznie co najmniej 200 wystawców - plenerowe Kino Zamkowe ( minimum 8 projekcji filmowych w ciągu roku). - działania kulturalno-artystyczne z okazji świąt miejskich, regionalnych i państwowych oraz obchodów rocznic, w szczególności obchodów Święta Konstytucji 3 Maja, ŚwiętaMiasta, kulturalnego lata wraz z realizacją działań artystycznych na scenie plenerowej, inscenizacji z okazji Narodowego Święta Niepodległości oraz Święta Wojska Polskiego, imprezy z okazji Dnia Matki, Dnia Dziecka, Mikołajek oraz tzw. długich weekendów b) proponowany program kolejnych edycji wymienionych poniżej wydarzeń kulturalnych uwzględniający coroczne poszerzanie ich formuły: - Inscenizacje Zamkowe Cykl plenerowych rekonstrukcji wydarzeń historycznych -Medievalia z Rycerskim Turniejem Konnym Realizacja plenerowych pokazów historycznych i turniejów Organizator oczekuje, że Wykonawca po zapoznaniu się z programem dotychczasowych edycji wymienionych imprez opisanych w załączniku nr 9 przedstawi program ich rozbudowy o nowe wydarzenia. c) opis proponowanych nowych projektów kulturalnych zawierający informację o ich planowanym terminie, opis elementów składowych np.: idei przedsięwzięcia, wskazanie liczby wykonawców, nazw zespołów, grupy docelowych odbiorców. d) opis planowanych form edukacji kulturalnej dzieci i młodzieży( w tym min.20 warsztatów realizowanych w co najmniej 4 różnych cyklach zajęć edukacyjnych) przygotowany w oparciu o profesjonalną wiedzę z realizacji tego rodzaju zadań, zakładających rozwój zainteresowań historycznych uczestników oraz poszerzenie ich kompetencji poznawczych i artystycznych do roli przyszłych odbiorców i współtwórców kultury, rozbudzających w nich otwartość, kreatywność i rozwój poprzez zastosowanie różnorodnych metod edukacyjnych; e) opis planowanej współpracy z artystami i podmiotami prowadzącymi działalność artystyczną na poziomie miejskim, krajowym i międzynarodowym, uwzględniającej wymianę artystyczną w oparciu o zdefiniowane obszary tematyczne; planowane przykłady współpracy w tym współpracy z miastami partnerskimi Torunia; f) opis innych form działalności mających na celu tworzenie i upowszechnianie inicjatyw kulturalnych łączących różne formy sceniczne i koncertowe sprzyjających integracji i rozwojowi środowisk artystycznych województwa w tym współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami; g) opis sposobów promocji Instytucji oraz realizowanej przez nią działalności merytorycznej w poszczególnych latach realizacji zamówienia, wraz z listą planowanych działań promocyjnych. h) opis proponowanych nowych projektów kulturalnych zawierający informację o ich planowanym terminie, opis elementów składowych np.: idei przedsięwzięcia, wskazanie liczby wykonawców, nazw zespołów, grupy docelowych odbiorców. Powyższy dokument będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert – Program Działalności Merytorycznej. Złożony przez Wykonawcę dokument powinien zostać podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy oraz zawierać wszystkie elementy, określone powyżej oraz zawierać informacje i opis nowych wydarzeń proponowanych przez Wykonawcę w roku 2018 i następnych. Niespełnienie tych wymogów skutkowało będzie odrzuceniem oferty jako nieodpowiadającej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp). Brak którekolwiek z dokumentów uznany będzie za niespełnianie przez ofertę wymagań określonych przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia 2). Kluczowe dokumenty, w oparciu o które powinien zostać przygotowany program działalności merytorycznej Strategia Rozwoju Miasta Torunia do roku 2020; Strategia Rozwoju Kultury Miasta Torunia do roku 2020; Strategia Rozwoju Turystyki Miasta Torunia; Wieloletnia Prognoza Finansowa; Ponadto założeniem przygotowywanego opracowania powinno być jego powiązanie z dokumentami oraz innymi opracowaniami dotyczącymi kierunków rozwoju kultury na poziomie europejskim, krajowym i regionalnym, włączając w to projekty regulacji dotyczących okresu co najmniej do roku 2020. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 7 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach