Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pt.Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 673 20 51 , fax. 0-58 637 27 02
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
    ul. Kolejowa 7 7
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 0-58 673 20 51, fax. 0-58 637 27 02
    REGON: 00019729600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Helu w Pucku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pt.Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu (1 osoba), asystenta koordynatora (1 osoba), specjalisty ds. rozliczeń (1 osoba), specjalista ds. promocji i ewaluacji (1 osoba). Część I. Zakres obowiązków Koordynatora Projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Do zadań koordynatora projektu należy: 1. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym. 2. Planowanie, realizacja i monitorowanie wszystkich działań. 3. Zapewnienie właściwej organizacji zadań - ustalenie harmonogramów zajęć, nadzór nad ich realizacją i dokumentowaniem. 4. Dbanie o wysoką jakość realizacji zadań. 5. Nadzór nad rzetelnym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność, w tym przygotowanie wniosku w zakresie postępu rzeczowego oraz sporządzenie końcowego wniosku o płatność. 6. Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu. 7. Nadzór nad prowadzeniem działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej. 9. Niezwłoczne informowanie Projektodawcy o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany Harmonogramu realizacji Projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty Projektu. 10. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 11. Koordynator podlega Projektodawcy. Zobowiązany jest do uzgadniania i przedkładania do akceptacji Projektodawcy wszelkiej dokumentacji związanej z projektem. 12. Koordynator zobowiązuje się poddać kontroli prowadzonemu przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji Projektu. Część II. Zakres obowiązków Asystenta koordynatora Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. 1. Informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie zajęć finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych formach wsparcia. 2. Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grup docelowych (formularz zgłoszeniowy, regulamin udziału w projekcie, oświadczenia itp.). 3. Organizacja zajęć od strony merytorycznej - kontakt z prowadzącymi zajęcia, ustalenie harmonogramu zajęć, dokumentacja zajęć (programy, dzienniki zajęć, materiały dydaktyczne, pre-test, post-test, ankiety ewaluacyjne). 4. Tworzenie bazy uczestników projektu. 5. Przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach kursów. 6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji zadań zaplanowanych w projekcie. 7. Współpraca z Koordynatorem Projektu i specjalistą ds. Promocji i ewaluacji w zakresie promocji i logistyki projektu. 8. Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu. Część III Zakres obowiązków Specjalisty ds. rozliczeń Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Do zadań Specjalisty ds. rozliczeń należy: 1. Opisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi UE. 2. Kontrola wydatkowanych środków finansowych pod kątem zgodności z zasadami finansowania POKL, w tym kwalifikowalności wydatków. 3. Przygotowanie Wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych. 4. Współpraca z działem księgowym ZSP w Pucku oraz zespołem projektowym. 5. Archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu. 6. Wspomaganie zespołu projektowego w działania związane z rekrutacją i promocją projektu. 7. Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu. Część IV Zakres obowiązków Specjalisty ds. Promocji i ewaluacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku. Do zadań Specjalisty ds. Promocji i ewaluacji należy: 1. Przeprowadzenie kampanii informacyjnej (informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie i warunkach udziału w poszczególnych formach wsparcia). 2. Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grup docelowych (udostępnianie i zbieranie dokumentów rekrutacyjnych, praca w komisji rekrutacyjnej). 3. Gromadzenie kompletnej dokumentacji BO związanych z etapem rekrutacji, podpisywania umów i uczestnictwem w projekcie i przekazywanie jej do Biura Projektu. 4. Monitorowanie wskaźników (rezultaty twarde i miękkie; produkty) oraz stopnia realizacji zaplanowanych w projekcie celów; 5. Potwierdzenie udziału BO w projekcie - przygotowanie zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie. 6. Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu przez okres realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsppuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach