Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego z możliwością złożenia ofert częściowych

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6734202 , fax. 058 6734191
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5 5
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6734202, fax. 058 6734191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego z możliwością złożenia ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zarządzanie projektem pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu (1 osoba), koordynatora szkolnego (2 osoby) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 Koordynator projektu, Zadanie nr 2 Koordynator szkolny w I LO w Pucku, Zadanie nr 3 Koordynator szkolny w II LO w Pucku. Projekt pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Dane dotyczące projektu: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL, poddziałanie 9.1.2: - miejsce realizacji - Powiat Pucki; - biuro projektu - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pucku, ul. Kolejowa 7; - okres realizacji projektu - 01.08.2011 r. do 31.07.2014 r.; - wartość projektu 989.388,00 zł; - liczba placówek wdrażających system zarządzania szkołą - 2 placówki; - liczba wdrażanych programów zarządzania szkołą - 4 typy; - liczba nauczycieli objętych szkoleniami - 55 osób; - tematyka szkoleń dla nauczycieli - wdrażanie systemu zarządzania szkołą i e:learning; - liczba uczniów objętych wsparciem - 300 osób; - liczba zaplanowanych godzin szkoleń : stacjonarnych - 2560 godzin, e:learnigowych - 1320 godzin; tematyka szkoleń dla uczniów: przygotowanie do obowiązkowych przedmiotów maturalnych na poziomie podstawowym: 9 grup przez 3 lata po 30 tyg. /rok. szkolny , 2 godz./tyg., 8-10 osób w grupie, przygotowanie do dodatkowych przedmiotów maturalnych - poziom podstawowy i rozszerzony: 33 grupy przez 3 lata po 30 tyg. /rok. szkolny , 2 godz./tyg., 8-10 osób w grupie, zajęcia dodatkowe - koła wyjazdy edukacyjne i kulturalne: 12 grup przez 3 lata po 30 tyg. /rok. szkolny , 2 godz./tyg., 8-10 osób w grupie, 16 wyjazdów kulturalnych i edukacyjnych dla uczniów. Zadania Nr 1 Zakres obowiązków Koordynatora Projektu Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego Do zadań koordynatora projektu należy: 1. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym. 2. Koordynacja prac zespołu projektowego; dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego 3. Koordynacja działań logistycznych i merytorycznych związanych z projektem 4. Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 5. Monitoring i ewaluacja projektu 6. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej 7. Niezwłoczne informowanie Projektodawcy o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany Harmonogramu realizacji Projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty Projektu. 8. Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Nadzór nad rzetelnym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność. 10. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 11. Koordynator podlega Projektodawcy. Zobowiązany jest do uzgadniania i przedkładania do akceptacji Projektodawcy wszelkiej dokumentacji związanej z projektem. 12. Koordynator zobowiązuje się poddać kontroli prowadzonemu przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji Projektu. Zadanie Nr 2 Zakres obowiązków Koordynatora Szkolnego w I LO w Pucku ul. Morskiego Dywizjonu Lotniczego 18 w ramach Projektu Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego Do zadań Koordynatora szkolnego I LO w Pucku należy: 1. Wdrożenie systemu zarządzania szkołą w I LO. 2. Przeprowadzenie kampanii informacyjnej w placówce (informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie i warunkach udziału w poszczególnych formach wsparcia). 3. Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grup docelowych (udostępnianie i zbieranie dokumentów rekrutacyjnych, praca w komisji rekrutacyjnej). 4. Gromadzenie kompletnej dokumentacji BO związanych z etapem rekrutacji, podpisywania umów i uczestnictwem w projekcie i przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. Zapewnienie właściwej organizacji zadań realizowanych w placówce - ustalenie harmonogramów zajęć, nadzór nad ich realizacją i dokumentowaniem. 6. Organizacja wyjazdów edukacyjnych i kulturalnych zaplanowanych w projekcie. 7. Monitorowanie strony internetowej projektu i platformy e-learningowej Moodle. 8. Monitorowanie wskaźników osiąganych w placówce (rezultaty twarde i miękkie; produkty) oraz stopnia realizacji zaplanowanych w projekcie celów. 9. Potwierdzenie udziału BO w projekcie - przygotowanie zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie. 10. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu w zakresie stopnia realizacji zadań zaplanowanych w projekcie. 11. Bieżące informowanie o ewentualnych trudnościach; proponowanie zmian do wniosku do IP 12. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Koordynatora projektu przez okres realizacji projektu. Zadanie Nr 3 Zakres obowiązków Koordynatora Szkolnego w II LO przy ZSP w Pucku, ul. Kolejowa 7 w ramach Projektu Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego Do zadań Koordynatora szkolnego II LO w Pucku należy: 1. Wdrożenie systemu zarządzania szkołą w II LO. 2. Przeprowadzenie kampanii informacyjnej w placówce (informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie i warunkach udziału w poszczególnych formach wsparcia). 3. Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grup docelowych (udostępnianie i zbieranie dokumentów rekrutacyjnych, praca w komisji rekrutacyjnej) 4. Gromadzenie kompletnej dokumentacji BO związanych z etapem rekrutacji, podpisywania umów i uczestnictwem w projekcie i przekazywanie jej do Biura Projektu. Przygotowanie PEFS do wniosku o płatność. 5. Zapewnienie właściwej organizacji zadań realizowanych w placówce - ustalenie harmonogramów zajęć, nadzór nad ich realizacją i dokumentowaniem 6. Monitorowanie platformy e-learningowej Moodle. 7. Monitorowanie wskaźników osiąganych w placówce (rezultaty twarde i miękkie; produkty) oraz stopnia realizacji zaplanowanych w projekcie celów. Przygotowanie zał. nr 2 do wniosku o płatność. 8. Potwierdzenie udziału BO w projekcie - przygotowanie zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie. 9. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu w zakresie stopnia realizacji zadań zaplanowanych w projekcie. 10. Bieżące informowanie o ewentualnych trudnościach; proponowanie zmian do wniosku do IP 11. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Koordynatora projektu. 12. Wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu przez okres realizacji projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w biurze projektu ZSP w Pucku ul. Kolejowa 7 oraz w I LO w Pucku i II LO w Pucku przez czas trwania umowy, tj. od 01.08.2011 r. do 31.07.2014 r. Koordynator projektu - 20 godzin miesięcznie. Koordynator szkolny - 10 godzin miesięcznie. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka, komputer), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741421007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwo.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach