Przetargi.pl
Zarządzanie Projektem pn. Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Kościuszki 52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 742 50 07 , fax. 29 742 50 07
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wyszkowie
    ul. Kościuszki 52 52
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 742 50 07, fax. 29 742 50 07
    REGON: 00069446800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wporadnia.vel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Projektem pn. Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej w ramach realizacji projektu pn. Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim organizowanych przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z następujących zadań-części: 1)Koordynator/ka projektu. Zakres obowiązków obejmować będzie m.in.: nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, wnioskowanie do Instytucji Pośredniczącej o wyrażanie zgody na wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowę o dofinansowanie projektu, dokumenty programowe Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, planowanie, koordynację oraz nadzorowanie prac Zespołu Projektowego, zapewnienie zgodności prowadzonych działań z dokumentami strategicznymi oraz budżetem i harmonogramem projektu, weryfikację przygotowanych wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą, zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach POKL, przeprowadzenie szkolenia dla personelu z zakresu równości szans, koordynowanie, organizację i prowadzenie spotkań Zespołu Projektowego. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 65 godzin miesięcznie do 31.07.2015r. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 2)Asystent-ka koordynatora. Zadania asystenta-ki koordynatora: pomoc koordynatorowi w realizacji zadań projektu, nadzór nad koordynacją prac Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci,współpraca przy prowadzeniu kampanii promocyjnej projektu, organizacja spotkania inaugurującego projekt i konferencji podsumowującej, prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu w zakresie realizowanych zadań, nadzór i współpraca ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji, Koordynatorami Sieci oraz Dyrektorami szkół i przedszkoli w zakresie realizacji procesu doskonalenia nauczycieli, udział w wybranych spotkaniach/szkoleniach organizowanych przez SORE i Koordynatorów Sieci w szkołach, współpraca przy pozyskiwaniu ekspertów zewnętrznych na warsztaty, spotkania, szkolenia realizowane w ramach projektu w szkołach i przedszkolach, współpraca z personelem Projektu przy udzielaniu zamówień publicznych, współpraca z wykładowcami/ekspertami zewnętrznymi w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń, współpraca przy przeprowadzaniu rekrutacji do projektu, monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanego Projektu mających wpływ na prawidłowe rozliczenie Projektu, dbałość o zgodność wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 65 godzin miesięcznie do 31.07.2015 r. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 3)Pracownik ds. obsługi informatyczno-administracyjnej. Do zadań pracownika ds. obsługi informatyczno-administracyjnej należeć będzie: administrowanie podstroną internetową projektu, aktualizowanie informacji o projekcie na stronie internetowej, zamieszczanie ogłoszeń o szkoleniach, bieżąca analiza postępów pracy na platformie w ramach sieci, wspieranie koordynatorów sieci w kwestiach technicznych związanych z obsługą platformy, prowadzenie korespondencji w ramach projektu, udzielanie bieżącej informacji uczestnikom projektu, współpraca ze Szkolnymi Komisjami Rekrutacyjnymi, prowadzenie działu zaopatrzenia, sporządzanie zaświadczeń i prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń, prowadzenie działań promocyjnych w projekcie, współpraca z asystentem koordynatora przy organizacji szkoleń, sporządzanie protokołów ze spotkań personelu zarządzającego projektem, utworzenie i aktualizacja bazy danych uczestników projektu (PEFS), nadzór i przygotowanie dokumentacji projektu do archiwizacji, monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanego Projektu mających wpływ na prawidłowe rozliczenie Projektu, dbałość o zgodność wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 60 godzin miesięcznie do 31.07.2015 r. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 4)Specjalista/tka ds. rozliczeń finansowych. Do zadań Specjalisty/tki ds. rozliczeń finansowych należeć będzie: bieżąca realizacja zadań z zakresu finansowego wynikających z projektu i współpracy z Koordynatorem projektu, sporządzanie harmonogramu płatności według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz do realizacji projektu w oparciu o powstały harmonogram, przygotowywanie zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wniosków o płatność z załącznikami, nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych, kontrola wydatkowanych środków finansowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, weryfikacja nadesłanych dokumentów pod kątem wymogów POKL oraz ustawy o rachunkowości, nadzór nad obsługą kadrowo-płacową, zatwierdzanie i kwalifikowanie wydatków w Projekcie, opracowanie dokumentów finansowych, bieżąca współpraca z Głównym Księgowym Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wyszkowie oraz z Instytucją Wdrażającą, oraz Zespołem Projektowym, monitoring postępu finansowego realizacji Projektu, niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o konieczności dokonania zmian w realizacji projektu lub o ewentualnych problemach w realizacji Projektu, przygotowywanie na wezwanie Instytucji Wdrażającej wszelkich informacji wyjaśnień związanych z realizacją finansową Projektu, w terminie określonym w wezwaniu, monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanego Projektu mających wpływ na prawidłowe rozliczenie Projektu, współpraca z personelem Projektu przy udzielaniu zamówień publicznych, udział w spotkaniach roboczych osób zaangażowanych w obsługę Projektu, dbałość o zgodność wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 60 godzin miesięcznie do 31.07.2015 r. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 5)Specjalista-stka ds. monitoringu i sprawozdawczości. Do zadań Specjalisty-tki ds. monitoringu i sprawozdawczości należeć będzie: współpraca przy przeprowadzeniu rekrutacji do projektu, monitorowanie procesu rekrutacji i działań promocyjnych, przeprowadzanie badań ewaluacyjnych, przed, w trakcie i po zakończeniu projektu zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, gromadzenie dokumentacji dot. monitoringu całego projektu, monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego (w tym monitorowanie realizacji zakładanych wskaźników projektu), przeprowadzenie pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych), współpraca przy przygotowywaniu wniosków o płatność, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia oraz sieci współpracy i samokształcenia), analiza harmonogramów, protokołów ze spotkań w ramach sieci oraz sprawozdań z pracy każdej sieci, współpraca przy tworzeniu bazy uczestników projektu (PEFS), wizyty monitorujące w szkołach/przedszkolach w trakcie procesu doskonalenia, sporządzanie sprawozdań zbiorczych na poszczególnych etapach realizacji projektu dla zainteresowanych podmiotów, np. organów prowadzących szkoły i przedszkola, monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanego Projektu mających wpływ na prawidłowe rozliczenie Projektu, dbałość o zgodność wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 65 godzin miesięcznie do 31.07.2015 r. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. CELEM OGÓLNYM PROJEKTU Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim jest podniesienie jakości i efektywności funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wyszkowskim poprzez kompleksowe wsparcie rozwoju 47 szkół i 2 przedszkoli zgodnie z ich potrzebami w okresie od 01.08.2013r. do 31.07.2015r. Działania w projekcie obejmują realizację 3 zadań, w tym: Opracowanie i monitorowanie PPW oraz podsumowanie projektu i opracowanie raportu końcowego, Przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach, Utworzenie i prowadzenie 4 lokalnych sieci współpracy i samokształcenia. W projekcie bierze udział 684 Beneficjentów Ostatecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ppp.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach