Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn.: MOJA SZKOŁA-MOJE OKNO NA ŚWIAT-pozyskanie presonelu biurowego

Urząd Gminy Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2659310 , fax. 018 2659315
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łapsze Niżne
    ul. Jana Pawła II 20 20
    34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. 018 2659310, fax. 018 2659315
    REGON: 00055003100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn.: MOJA SZKOŁA-MOJE OKNO NA ŚWIAT-pozyskanie presonelu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt pn.: Moja szkoła-Moje okno na świat będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejszy projekt zakłada utworzenie warunków równych szans poprzez objęcie kompleksowym wsparciem 799 uczniów z 7 szkół podstawowych gminy Łapsze Niżne w zakresie dodatkowych, cyklicznych, intensywnych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w ramach 8 różnych grup form wsparcia. W ramach zajęć realizowana będzie podstawa programowa, dzieci będą miały zapewnioną opiekę pedagoga oraz uczestnictwo w atrakcyjnych zajęciach dodatkowych. Będą się odbywały zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego, matematyki, informatyki a także zajęcia przyrodniczo-ekologiczne. Zajęcia specjalistyczne: logopedia, zajęcia dostosowawcze, gimnastyka korekcyjna, warsztaty plastyczne, teatralne oraz muzyczne, zajęcia sportowe: nauka pływania, wyjazdy do Muzeum i Obserwatorium Astronomicznego. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem w zakresie wykonywania zadań: kierownika projektu(1 osoba), specjalisty ds. promocji(1 osoba), specjalisty do sprawozdawczości(1 osoba), ewaluatora(1 osoba) oraz specjalisty ds. finansowych(1 osoba), specjalisty ds. kadrowych(1 osoba). Praca na podstawie umowy-zlecenia. 1) ZADANIA KIEROWNIK PROJEKTU Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: 1) nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, 2) bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, 3) nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, 4) doradztwo prawne, 5) komunikację z personelem, 6) rekrutację BO do projektu, 7) dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, 8) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, 9) odbiór wykonywanej pracy przez specjalistów i nauczycieli , 10) zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, 11) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, 12) kontakt z mediami, 13) prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, 14) organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, 15) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacja zajęć przewidzianych w ramach projektu, 16) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, 17) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, 18) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 19) reprezentowania projektu na zewnątrz, 20) akceptacji wniosków o płatność, 21) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 22) Codzienna obecność w siedzibie jednostki realizującej (Urząd Gminy) lub jednostce terenowej (Szkoła Podstawowa) pomiędzy godzinami 8-17. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 24 miesiące, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczeni na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 2) ZADANIA SPECJALISTY DO SPRAW PROMOCJI Odpowiedzialny za bieżącą obsługę strony internetowej projektu. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: 1) Dbałość o promocję, 2) Archiwizację projektu, 3) wizualizację rezultatów na stronie www, 4) przygotowywanie spotkań informacyjnych, 5) treści materiałów promocyjnych, Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 24 miesiące, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczeni na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 3) ZADANIA SPECJALISTY DO SPRAWOZDAWCZOŚCI 1) Monitoring postępów realizacji projektu, 2) prowadzenia sprawozdawczości projektu, 3) składaniu i wypełniani wniosków o płatność, 4) obsługa GWP, wnioskowanie o zmiany, 5) bieżący kontakt z IW(poprawki), Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 24 miesiące, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczeni na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 4) ZADANIA SPECJALISTY DO SPRAW FINANSOWYCH 1) Realizacja zadań obowiązuje obsługę księgową projektu.: 2) ewidencji zakupów oraz inwentaryzację, 3) praca odbywać się będzie między 16:30-18:00 Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 24 miesiące, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczeni na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 5) ZADANIA SPECJALISTY DO SPRAW KADROWYCH 1) Do zadań Specjalisty do spraw Kadrowych należy obsługa kadrowo-płacowa oraz ewidencja umów. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 24 miesiące, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczeni na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 6) ZADANIA EWALUATORA 1) Do zadań Ewaluatora należy odpowiedzialność za ankietyzację oraz przygotowanie materiałów do podsumowania projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 24 miesiące, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczeni na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) KIEROWNIK PROJEKTU a) posiadają wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku zarządzanie, b)zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości projektu nie mniej niż 100.000,00 zł, lub brał/bierze udział w obsłudze zarządzania projektem o wartości wskazanej wyżej oraz wykażą się, że została ona wykonana należycie, 2) SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI a) posiadający co najmniej wykształcenie średnie, b) posiadający znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i stron internetowych. 3) SPECJALISTA DO SPRAWOZDAWCZOŚCI a) posiadający wykształcenie wyższe, b) posiadają znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez EFS, a także znajomość obsługi Generatora Wniosków o Płatność. 4) SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH a) posiadają wykształcenie co najmniej średnie w zakresie ekonomii, minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia pełnych ksiąg handlowych w zakresie budżetu oraz znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, b) znajomość zagadnień związanych z EFS, w szczególności dokumentów dotyczących POKL, 5) SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH a) posiadają co najmniej wykształcenie średnie, b) wykształcenie co najmniej średnie w zakresie ekonomii, minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń wynagrodzeń pracowniczych oraz znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 6) EWALUATOR a) posiada co najmniej wykształcenie średnie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej, doświadczenie osoby będzie traktowane tożsamo z doświadczeniem wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX ust.1 SIWZ mają dostarczyć: 1)Część nr 1 -Kierownik Projektu a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 usługa w zakresie zarządzania projektem o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podaniem wartości projektu oraz wartości usługi, przedmiotu (w tym tytułu projektu), dat wykonania i odbiorcy - beneficjenta (wg Załącznika nr 3 do SIWZ) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej 1 usługa w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, o wartości projektu nie mniejszej niż 100.000,00 zł została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych usług na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym. c) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe, 2)Część nr 2 -Specjalista do Spraw Promocji a) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe, 3)Część nr 3 -Specjalista do Sprawozdawczości a) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe, 4)Część nr 4 -Specjalista do Spraw Finansowych a) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe, 5)Część nr 5 -Specjalista do Spraw Kadrowych a) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe, 6)Część nr 6 -Ewaluator a) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe, 7)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 4). 8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 5) 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. 7. Dokumenty poświadczające wykształcenie, potwierdzona zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach