Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn. Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt pn. Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki zwany dalej Projektem, będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt zakłada wzbogacenie oferty edukacyjnej sześciu placówek edukacyjnych położonych na terenie gminy Łomianki. Wsparciem objętych zostanie 2 295 uczniów i uczennic z sześciu szkół Gminy Łomianki: 4 szkół podstawowych i 2 gimnazjów. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Projektem w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 15 lutego 2010 roku do 31 lipca 2012 roku, z zachowaniem zgodności działań prowadzonych w projekcie z wnioskiem aplikacyjnym i umową o dofinansowanie oraz aktualnie obowiązującym prawem i aktualnymi wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie wykonywania: 1. Opracowania niezbędnej dokumentacji projektowej (m.in. Regulaminu rekrutacji, Regulaminu systemu monitorowania projektu, Regulaminu przetwarzania danych osobowych, Regulaminu obiegu i kontroli dokumentów księgowych, zgodnych z obowiązującymi regulaminami w Urzędzie Miejskim w Łomiankach, Regulaminu archiwizacji oraz pozostałych dokumentów wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, 2. Opracowania wzorów formularzy/ankiet (m.in. wzoru kwestionariusza zgłoszeniowego, wzorów oświadczeń dla uczestników projektu, wzorów ankiet ewaluacyjnych), 3. Analizy ankiet przeprowadzanych, zgodnie z założeniami zawartymi we wniosku aplikacyjnym, 4. Wykonywania raportów wraz z załącznikami dla potrzeb projektu i dla potrzeb Zamawiającego oraz innych czynności zlecanych przez Zamawiającego warunkujących prawidłową realizację Projektu, 5. Przygotowywania wniosków o płatność, 6. Monitorowania wydatków budżetu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu, 7. Monitorowania harmonogramu płatności i zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wprowadzania do niego zmian, 8. Aktualizowania harmonogramu płatności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 9. Monitorowania postępów w projekcie zgodnie z harmonogramem realizacji oraz założonymi celami, 10. Przygotowywania projektów pism do Instytucji Wdrażającej na własny wniosek w uzgodnieniu z Zamawiającym lub na wniosek Zamawiającego, w tym pism o wprowadzanie zmian w Projekcie wraz z dokonywaniem zmian we wniosku aplikacyjnym, 11. Udziału w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Wdrażającą. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy i Zamawiającego oraz w jednostkach realizujących Projekt przez czas trwania umowy. Zlecone zadania Wykonawca będzie wykonywał w swojej siedzibie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godz. od powiadomienia pisemnego (fax, e-mail). W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu.: 1. W przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikniez okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przypadku zmian przepisów powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia. 4. Ewentualne Zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia. . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokona wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, stanowiących integralną część złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) Zamawiający żąda: a. Wykazu wykonanych, lub wykonywanych usług w którym Wykonawca przedstawi minimum jedno zamówienie w zakresie zarządzania projektem z EFS (Europejskiego Funduszu Społecznego) o wartości min 100 000,00 brutto, wykonaną lub wykonywaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku gdy Wykonawca przedstawi usługę będącą w trakcie realizacji Zamawiający wymaga aby wykonywana usługa obejmowała etap rozliczenia przynajmniej pierwszej transzy płatności; b. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) Zamawiający żąda: a. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp tj; Wykonawców, w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłość nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 2 - żądanych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, oraz w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (bip)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradcy zawodowego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-04-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-26 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-13 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-12-19 - Obsługę merytoryczno - finansową projektu Międzywydziałowe Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie w zakresie nauk Matematyczno - Przyrodniczych w ramach Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno -Przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo i Nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i Rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy
Dodano: 2014-11-27 - Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-06-12 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych.
Dodano: 2014-02-28 - Opracowanie procedur oraz pełnienie funkcji ekspertów w Projekcie Potencjał - Działanie - Rozwój: nowy wymiar współpracy miasta Płocka i płockich organizacji pozarządowych.
Dodano: 2014-02-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-02-03 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych
Dodano: 2014-01-30