Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn. Dobry zawód - dobra praca

Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 742 48 06 , fax. 29 742 48 06
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie
    Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A 82 A
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 742 48 06, fax. 29 742 48 06
    REGON: 55125754800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpwyszkow.repulika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn. Dobry zawód - dobra praca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 79.42.10.00-1 - usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych.. 1. Zamówienie obejmuje w ramach usługi zarządzanie projektem pn. Dobry zawód - dobra praca pełnienie funkcji Kierownika(czki) Projektu, Koordynator(ka) ds. kursów i szkoleń, Specjalista(ska) ds. obsługi finansowej. Na podstawie Umowy zlecenia (dotyczy wszystkich). 2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Część nr 1: ZADANIA KIEROWNIK(CZKA) PROJEKTU Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Kierownik(czka) odpowiedzialny(a) będzie za merytoryczny nadzór nad wykonaniem wszystkich zadań w projekcie, weryfikację przygotowanych wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą, realizację kursów i szkoleń zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu (wykonywanie obowiązków związanych z realizacją i nadzorem nad prawidłową realizacją projektu). Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, b) bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, c) nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, d) doradztwo prawne, e) komunikację z personelem, f) rekrutację BO do projektu, g) dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, h) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, i) odbiór wykonywanej pracy przez specjalistów i nauczycieli , j) zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, k) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, l) kontakt z mediami, m) prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, n) organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, o) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacja zajęć przewidzianych w ramach projektu, p) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, q) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, r) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, s) reprezentowania projektu na zewnątrz, t) akceptacji wniosków o płatność, u) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 2) Część nr 2: ZADANIA KOORDYNATOR(KA) DS. KURSÓW I SZKOLEŃ Odpowiedzialny(a) za zapewnienie wysokiej jakości programów szkoleniowych, nadzór nad prawidłową realizacją procesu szkoleń, układaniem harmonogramu zajęć, współpracę z wykładowcami i instruktorami, nadzór nad merytorycznym poziomem programów kursów(szkoleń), analizę poziomu frekwencji uczestników oraz podejmowanie wraz z kierownikiem(czką) projektu ewentualnych działań prewencyjnych i zaradczych w tym zakresie. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: a) przygotowywanie spotkań informacyjnych, b) treści materiałów promocyjnych, c) odpowiedzialność za ankietyzację oraz przygotowanie materiałów do podsumowania projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 3) Część nr 3: ZADANIA SPECJALISTY(STKI) DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ Odpowiedzialny(a) za prawidłowość rozliczeń finansowych, przygotowanie wniosków o płatność, opracowanie dokumentów finansowych, sporządzanie harmonogramów płatności. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: a) obsługa kadrowo-płacowa oraz ewidencja umów b) monitoring postępów realizacji projektu, c) prowadzenia sprawozdawczości projektu, d) składaniu i wypełniani wniosków o płatność, e) obsługa GWP, wnioskowanie o zmiany, f) bieżący kontakt z IW (poprawki). Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Informacje na temat projektu Powiatu Wyszkowskiego pn. Dobry zawód - dobra praca. 5. Projekt Powiatu Wyszkowskiego pn.: Dobry zawód - dobra praca będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. CELEM OGÓLNYM PROJEKTU jest poniesienie kwalifikacji zawodowych 177 uczniów i 73 uczennic z terenu powiatu wyszkowskiego w okresie do 30 sierpnia 2012 r. poprzez wdrożenie programu przedsiębiorczej szkoły. Wsparciem objęci zostaną uczniowie szkół i placówek oświatowych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu wyszkowskiego: - Zespół Szkół w Długosiodle, - Zespół Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Zabrodziu, - Zespół Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Wyszkowie, - Zespół Szkół Nr 2 w Wyszkowie. Działania w projekcie obejmują realizację 15 ZADAŃ (kursy kwalifikacyjne i szkolenia interpersonalne): a) Kurs spawania metodą MAG i TIG dla 80 osób - 2 800 godz. - 8 edycji b) Kurs operator wózków jezdniowych dla 60 osób)- 1 410 godz. - 6 edycji c) Kurs fryzjerski dla 50 osób - 790 godz. - 5 edycji d) Kurs SEP do 1 kV dla 40 osób - 300 godz. - 4 edycje e) Kurs kosmetyczny wraz ze stylizacją paznokci i wizażu dla 20 osób - 400 godz. - 2 edycje f) Kurs język angielski zawodowy dla spawaczy dla 80 - 400 godz. 8 edycji g) Kurs język angielski zawodowy fryzjerski dla 50 osób - 250 godz. - 5 edycji h) Szkolenie - Równe szanse w szkole dla 250 osób - uczniowie - 90 godz. - 15 edycji i) Szkolenie - Radzenie sobie ze stresem dla 80 osób - 16 godz. - 2 edycje j) Szkolenie - Równe szanse w szkole dla 5 osób - nauczyciele - 12 godz. - 1 edycja k) Szkolenie - Trening kreatywnego myślenia dla 50 osób - 16 godz. - 2 edycje l) Szkolenie - Pozytywna komunikacja w pracy dla 50 osób - 12 godz. - 2 edycje m) Kurs przedsiębiorczości dla 100 osób - 100 godz. - 5 edycji Projekt będzie realizowany przez Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie (CKP w Wyszkowie). Wartość projektu: 1 459 509,00 zł brutto. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; b) Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag; Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpwyszkow.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach