Teatr im. Jana Kochanowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-056 Opole, Plac Teatralny
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4545942 , fax. 77 4545942
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Jana Kochanowskiego
Plac Teatralny 12
45-056 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4545942, fax. 77 4545942
REGON: 27971700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatropole.pl; http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem i nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: Nowa jakość Teatru – przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest Usługa zarządzania projektem oraz nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: Nowa jakość Teatru – przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne. W zakresie przedmiotu Zamówienia jest m.in.: • zapewnienie Zespołu osób potrzebnych do realizacji przedmiotu Zamówienia i umowy zawartej w ramach Zamówienia; • pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w każdej ze wskazanych przez Zamawiającego branż; • pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego; • pomoc Zamawiającemu w sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie w innych czynnościach przetargowych niezbędnych do wyłonienia wykonawcy na roboty budowlane w ramach projektu; • zarządzanie finansowe; • bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym; • mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; • wspieranie działań Zamawiającego w szczególności przy sporządzaniu wniosków o płatności pośrednie oraz wniosku o płatność końcową, w zakresie możliwym do sporządzenia przez Wykonawcę przed końcem obowiązywania umowy zawartej w ramach Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) wniesionym do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym powyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem zalecanym przez Zamawiającego, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Warunkiem koniecznym i wystarczającym jest uznanie (zaksięgowanie) środków na tym rachunku przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Informacje szczegółowe - Rozdział VIII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Ponadto jeśli dotyczy: pełnomocnictwa; dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; załącznik nr 5c do SIWZ: Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru do oceny oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” – z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-08 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat
Dodano: 2023-12-13 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat
Dodano: 2023-11-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 457 na odcinku Chróścice – Stare Siołkowice" branża telekomunikacyjna
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”
Dodano: 2023-02-14 - Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
Dodano: 2022-12-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Zdzieszowice” z podziałem na zadania
Dodano: 2022-12-09 - Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
Dodano: 2022-10-04 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Reńska Wieś zrzeszonej w Związku Międzygminnym CZYSTY REGION
Dodano: 2022-08-02