Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
ul. Kościuszki 131
50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93193481600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem - pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego, Kątów Wrocłąwskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny w ramach programu RPO WD 2014-2020, Poddziałanie 2.1.1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie podmiotu do realizacji zamówienia polegającego na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia informatycznego polegającego na wdrożeniu e-usług publicznych oraz infrastruktury i oprogramowania teleinformatycznego realizowanego w partnerstwie przez 9 podmiotów administracji samorządowej, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzór i koordynację wdrażania projektu partnerskiego w celu osiągnięcia zakładanych efektów (wskaźników produktu i rezultatu) oraz prawidłowe rozliczenie wydatków poniesionych w ramach Projektu. Do głównych zadań Inżyniera Projektu (zwanego dalej IP) będzie należało: 1) Przygotowanie Metodyki Zarządzania Projektem, obejmującej procedury wdrażania, monitoringu i rozliczania projektu. 2) Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych planowanych w ramach projektu oraz doradztwo prawne. 3) Kompleksowy nadzór techniczny nad projektem oraz realizacją umów z wykonawcami na dostawy i usługi, w tym, udział w odbiorze oraz weryfikacji poprawności i efektywności działania wdrażanych systemów informatycznych i usług. 4) Monitoring oraz bieżąca kontrola finansowa połączona z analizą ryzyk, w tym przygotowywanie wniosków o płatność (częściowych i końcowego) w systemie SL2014 w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu. 5) Wykonywanie pozostałych zadań związanych z prawidłową realizacją i rozliczeniem Projektu, w tym działania informacyjne. Realizacja ww. zadań musi być prowadzona przez IP zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu, studium wykonalności, RPO WD 2014-2020, Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WD 2014-2020, Regulaminem konkursu do działania 2.1.1; wytycznymi IZ RPO WD oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE w zakresie realizacji projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). Inżynier Projektu będzie wykonywać zadania z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym (Liderem Projektu) oraz Partnerami w Projekcie – stosując się do poleceń Zamawiającego oraz wytycznych IZ RPO WD. Inżynier Projektu (IP) zapewni odpowiedni Personel (Zespół Inżyniera Projektu), składający się z Ekspertów Kluczowych oraz Personelu Wspierającego działania IP w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w skład Ekspertów Kluczowych weszli co najmniej n/w eksperci: 1) Kierownik Zespołu Inżyniera Projektu (KZI) – Ekspert 1 2) Specjalista ds. Prawa Zamówień Publicznych i doradztwa prawnego – Ekspert 2 3) Specjalista ds. Technicznych (Infrastruktury IT, Systemów Dziedzinowych, Systemów IT) – Ekspert 3 4) Specjalista ds. Rozliczeń Finansowych i Monitoringu – Ekspert 4. Inżynier Projektu zapewni również Personel Wspierający m.in. do obsługi administracyjnej i stałej komunikacji. Sposób, w jaki Inżynier Projektu zorganizuje i będzie wykonywał swoje zadania przedstawiony zostanie w Metodyce Zarządzania Projektem (MZP), która zostanie przygotowana przez IP w terminie 30 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w tym opis projektu, zakres prac, sposób realizacji, koordynacja zostały określone w załączniku 5.1. do SIWZ, stanowiącym jego integralną część. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia, odbiór przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ oraz Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie projektem Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna
Dodano: 2023-12-31 - Zarządzanie, wdrażanie, realizacja projektu pn. „Wymiana dotychczasowych wysokoemisyjnych źródeł ciepła w domach jednorodzinnych i mieszkaniach w domach wielorodzinnych, na obszarze Gminy Czarny Bór, Gminy Miejskiej Kamienna Góra, Gminy Kamienna Góra, Gminy Stare Bogaczowice oraz Uzdrowiskowej Gminy Miejskiej Szczawno-Zdrój”
Dodano: 2021-01-21 - Zarządzanie, wdrażanie, realizacja projektu pn. „Wymiana dotychczasowych wysokoemisyjnych źródeł ciepła w domach jednorodzinnych i mieszkaniach w domach wielorodzinnych, na obszarze Gminy Czarny Bór, Gminy Miejskiej Kamienna Góra, Gminy Kamienna Góra, Gminy Stare Bogaczowice oraz Uzdrowiskowej Gminy Miejskiej Szczawno-Zdrój”
Dodano: 2020-11-26 - Usługa kompleksowego zarządzania projektem w ramach projektu pn.: „Modernizacja systemów grzewczych i odnawialne źródła energii w Gminie Ciepłowody i Gminie Ziębice – projekty grantowe dotyczące zwalczania emisji kominowej”
Dodano: 2020-07-23 - Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania pn. „Platforma e-usług administracji publicznej Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu”
Dodano: 2019-02-22 - „Zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej oraz inne usługi z nimi związane”
Dodano: 2018-03-21 - Zarządzanie projektem - pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia pn. Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego, Kątów Wrocławskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny
Dodano: 2017-10-31