Gmina Syców ogłasza przetarg
- Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 62 785 51 15 , fax. 627 855 104
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
ul. Mickiewicza 1
56-500 Syców, woj. dolnośląskie
tel. 62 785 51 15, fax. 627 855 104
REGON: 25085537000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sycow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Syców. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości w postaci: Nieruchomości stanowiące 100% własność Gminy Syców, w tym : budynki mieszkalne i użytkowe o ogólnej powierzchni użytkowej 7.951,01 m2, określone w załączniku nr 1 do umowy, budynki gospodarcze i garaże o ogólnej powierzchni użytkowej 4.835,49 m2, określone w załączniku nr 2 do umowy tereny ogródków o ogólnej powierzchni 18763,14 m2, określone w załączniku nr 3 do umowy. Nieruchomości we Wspólnotach Mieszkaniowych : lokale mieszkalne i użytkowe wraz z pomieszczeniami przynależnymi o ogólnej powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych i użytkowych 10.598,34 m2, określone w załączniku nr 4 do umowy. Szczegółowy opis zakresu zadań Wykonawcy określa załącznik nr 5 do umowy. Koszty wykonania zadań określonych w załączniku nr 5 ponosi Wykonawca z wyłączeniem ust. 4. Koszty opłat sądowych i komorniczych w prowadzonych sprawach, o których mowa w załączniku nr 1 ponosi Zamawiający, a pozostałe koszty postępowań (obsługa prawna, zastępstwo procesowe, korespondencja itp.) ponosi Wykonawca. Powierzchnia zasobu określona w § 1 ust. 2 pkt 1,2,3 jest zmienna i będzie aktualizowana w trakcie trwania umowy. Szczegółowy zakres i obowiązki Wykonawcy zawiera załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70331000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 5.Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną