Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57400 Nowa Ruda, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2017-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1
57400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych mieszczących się w budynkach stanowiących w całości własność Gminy wynosi – 31.977,42 m kw, w tym lokale mieszkalne – 27.655,64 m kw., lokale użytkowe – 4.321,78 m kw. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych mieszczących się w budynkach, w których funkcjonuje wspólnota mieszkaniowa wynosi – 80.646,97 m kw., w tym lokale mieszkalne – 79.751,98 m kw., lokale użytkowe – 894,99 m kw Łączna powierzchnia pomieszczeń przynależnych mieszczących się w wolnostojących budynkach gospodarczych wynosi – 3.590,63 m kw. Powierzchnie zasobu podane są na dzień sporządzania SIWZ. 3.2Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ . 3.3Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 art. 3a ustawy Pzp, dotyczące stosowania „klauzuli społecznej” w zamówienia publicznych: 1)Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązuje się do zatrudnienia przy wykonaniu zamówienia, dla zarządzania i administrowania zasobem co najmniej 2 osoby, dla eksploatacji zasobów co najmniej 11 osób oraz co najmniej 3 osoby w biurach obsługi mieszkańca na umowę o pracę w wymiarze 16 pełnych etatów. 2)Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przez cały okres realizacji zamówienia osoby, o której mowa w pkt 1. 3)Wykonawca w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu dowód zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1 tj. kserokopię umów o pracę wraz z zakresem czynności dla każdej z osób poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 4)Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób, o których mowa w pkt 1, dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, ewidencję czasu pracy. Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, nie później niż 3 dni od dnia wezwania wykonawcy 5)W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osoby zatrudnione lub przez pracodawcę w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić na to miejsce inne osoby spełniającą kryteria określone w siwz oraz dostarczenia dokumentów, o których mowa w 3 i 4 6)W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 1., Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia miesięcznej kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art.2 ust.1 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia, za każdą niezatrudnioną osobę. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym osoby nie były zatrudnione, chyba że okoliczności, o których mowa wystąpiły z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 7)Obowiązek wskazania okoliczności, o których mowa w pkt 1 usprawiedliwiających przyczyny niezatrudnienia tych osób spoczywają na wykonawcy 8)Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację warunków jego wykonania, w szczególności weryfikacji udziału wskazanych osób, o których mowa w pkt 1 przy wykonaniu zamówienia. 3.4Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.6Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł. 10.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.5.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP 10.6.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków Nr: 27 9536 0001 2001 0010 7897 0001 . Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.7.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.9.Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.10.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): MK.271.01.2017 10.12.Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.13.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZARZĄDZANIE I ADMINISTRACJA ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ZARZĄDZANIA LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH
Dodano: 2023-08-16 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu w sezonie letnim 2023 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk.
Dodano: 2023-04-14 - Administrowanie zasobem komunalnym Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2022-12-28 - Powierzenie zadań własnych gminy Żmigród w postaci usług świadczonych w ogólnym interesie gospodarczym
Dodano: 2022-12-16 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Izby Administracji Skarbowej, Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń S.A., w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38.
Dodano: 2021-04-07 - Wykonanie usługi zarządzania budynkiem kotłowni zlokalizowanej na działce nr 815 obręb Krośnice oraz siecią ciepłowniczą
Dodano: 2021-01-19 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Izby Administracji Skarbowej, Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń S.A., w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
Dodano: 2020-12-31 - Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Walim
Dodano: 2020-10-14 - Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa na terenie Wrocławia oraz nieruchomościami poza Wrocławiem
Dodano: 2020-07-23 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu w sezonie letnim 2020 roku ogólnodostępnych i nieodpłatnych kąpielisk w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2020, poz. 310)
Dodano: 2020-06-08