Przetargi.pl
Zarządzanie Cmentarzem Miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Gen. Józefa Bema w latach 2016 - 2017

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2015-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Cmentarzem Miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Gen. Józefa Bema w latach 2016 - 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie cmentarzem miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Gen. Józefa Bema obejmującym swoim obszarem działkę o numerze ewidencyjnym gruntów 11 w obrębie 17, przy ul. Świerkowej 5 i Bema 17 w Zduńskiej Woli, o powierzchni 7,7523 ha, oraz parking przy ul. Bema 15 dz. 29 i parking przy ul. Bema 16 dz. 20 o łącznej powierzchni 2963m?. 2. Zakres zarządzania cmentarzem miejskim obejmuje: 1. Zarządzanie cmentarzem oraz obsługę oprogramowania Zamawiającego z uwzględnieniem przetwarzania i przechowywania danych osobowych, podlegających ochronie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jedn. Dz. U 2014 r. poz. 1182,z późn. zm.). Administratorem danych jest Prezydent Miasta Zduńska Wola. 2 Zarządzanie cmentarzem zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2011 r. Nr. 118 poz. 687 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, w tym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. Nr 90, poz. 1013); 3. Utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza oraz parkingów, ciągów pieszych przylegających do Cmentarza (powierzchniowe oczyszczanie terenu, zamiatanie, usuwanie opadłych liści, odśnieżanie, posypywanie piaskiem, itp.), z uwzględnieniem zapisów Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Miasta Zduńska Wola; 4. Wywóz odpadów stałych z terenu cmentarza i pokrywania kosztów z tego tytułu oraz prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 5. pielęgnację zieleni wysokiej i niskiej na terenie cmentarza z zachowaniem czystości nagrobków (koszenie trawy, odchwaszczanie, przycinanie drzew i krzewów będących we władaniu Zarządcy w zależności od potrzeby); 6. wykaszanie mogił zaniedbanych oraz przeznaczonych do likwidacji; 7. dbanie o mogiły osób pochowanych przez MOPS COS w Zduńskiej Woli (dotyczy tylko mogił całkowicie opuszczonych, nie posiadających opiekunów bądź opiekunów niedbających o grób. Przez powyższy zapis rozumie się wykoszenie trawy i przygotowanie mogiły na dzień 1 listopada, tak aby swoim wyglądem nie odbiegała od innych mogił); 8. utrzymanie infrastruktury cmentarza (infrastruktura wodno-kanalizacyjna, oświetlenie, ogrodzenie, bramy, drogi, parkingi itp.) we właściwym stanie technicznym i estetycznym; 9. prowadzenie książki obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie cmentarza i przekazanego w zarządzanie (zgodnie z ustawą prawo budowlane); 10. wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji; 11. utrzymanie w czystości i dbanie o wystrój kaplicy; 12. utrzymanie bieżącej czystości chłodni, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów sanitarno - epidemiologicznych, łącznie z wyposażeniem obiektu w akcesoria niezbędne do jej funkcjonowania oraz środki czystości i dezynfekcyjne; 13. utrzymanie wszystkich obiektów i urządzeń w stanie niepogorszonym; 14. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi; 15. wskazywanie miejsc i terminów pogrzebów; 16.otwieranie i zamykanie bram cmentarza, udostępniania kaplicy i chłodni; 17.kontrolę pod względem prawidłowej wysokości uiszczonych na rzecz Zamawiającego opłat za miejsca grzebalne i usługi pogrzebowe na cmentarzu, a także prowadzenie ewidencji czynności wykonanych w oparciu o uiszczone opłaty, w sposób umożliwiający Zamawiającemu weryfikację tych czynności; 18. zawieranie i realizację na własny rachunek umów w zakresie dostawy mediów (woda, ścieki), odbioru odpadów, ochrony oraz innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania cmentarza; 19. kontrolę i wdrażanie programów oszczędnościowych w zakresie zużycia energii i mediów; 20. usuwanie aktów wandalizmu (uporządkowanie terenu i pomoc osobom trzecim w usuwaniu skutków wandalizmu); 21. udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z zarządzanym zasobem na żądanie Zamawiającego; 22. prowadzenie ksiąg cmentarnych w systemie informatycznym w oparciu o własny sprzęt komputerowy i oprogramowanie udostępnione przez Zamawiającego; 23. Wykonawca zobowiązany jest do użytkowania i obsługi oprogramowania udostępnionego przez Zamawiającego zgodnie z jego funkcjami, a w szczególności do: a) nanoszenia nowych miejsc pochówku na mapę interaktywną, b) rezerwacji miejsc do pochówku w powiązaniu z mapą, c) bieżącej ewidencji opłat oraz powiadamiania w celu ściągnięcia należności, d) wykonywania zdjęć każdego nowego grobu, nagrobka i dołączania ich do programu wraz z opisem, e) wpisywania danych o osobach zmarłych, f) prowadzenia kalendarza pogrzebów; 24. współpraca z Zamawiającym podczas pracy w systemie informatycznym i w oparciu o elektroniczną wersję ksiąg cmentarnych; 25. posiadanie dostępu do internetu zgodnie z wymogami instrukcji oprogramowania udostępnionego przez Zamawiającego; 26. użytkowanie i obsługa oprogramowania udostępnionego przez Zamawiającego, zgodnie z jego instrukcją obsługi; 27. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprzętu komputerowego o poniższych parametrach technicznych: 1) minimalne wymagania programowe: a) system operacyjny Microsoft Windows Vista lub wyższy b) program antywirusowy z licencją na okres sprawowania usługi c) możliwość zainstalowania przeglądarki internetowej Mozilla Firefox w najnowszej wersji d) konfigurowalny firewall 2) minimalne wymagania sprzętowe: a) minimum 2GB RAM, b) minimum monitor: 15-cali, nominalna rozdzielczość matrycy 1280x1024, c) procesor 2 GHz, d) 20 GB HDD wolnego miejsca, e) Karta graficzna z możliwością pracy w podanych wyżej parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 240, poz.1603, Nr 257, poz.1726,z 2014 r., poz. 1146) Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w  formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001 a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zapewnienie mozliwości korzystania z usług przechowania zwłok w kaplicy na terenie cmentarza
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach