Przetargi.pl
Zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach o powierzchni 16.268 m2 w szczególności: A. Czynności eksploatacyjne 1. Wykonywanie usług grzebania zmarłych w tym : wyznaczenie i wytyczenie miejsca pochówku, wykonanie wykopu ręcznie lub specjalistycznym sprzętem uzgodnionym z właścicielem wraz z od wozem ziemi na odkład, zabezpieczenie wykopu i przygotowanie miejsca ceremonii , dowóz ziemi z odkładu i zasypanie grobu z wstępnym ręcznym zagęszczeniem gruntu, uformowanie grobu, dokładne uprzątnięcie miejsca pochówku, umieszczenie tablicy ewidencyjnej. 2. Wykonanie usług związanych z ekshumacją zwłok, w następującym zakresie: a) odkopanie grobu płytkiego, zabezpieczenie i wyjęcie zwłok, pogłębienie grobu w celu uzyskania grobu głębinowego i pogrzebanie zwłok w tym samym miejscu, b) odkopanie grobu, zabezpieczenie i wyjęcie zwłok oraz ich przekazanie organizującym (np. rodzinie) ekshumację , w przypadku dokonania ponownego pochówku w innym miejscu, c) po wykonaniu powyższych czynności miejsce pochówku należy doprowadzić do stanu pierwotnego tj.: uformować grób w przypadku a) lub zniwelować teren w przypadku b). Roboty ziemne należy wykonać w sposób nie powodujący uszkodzenia grobów sąsiednich. 3. Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu i terenach przyległych, parkingu z drogą dojazdową do cmentarza wraz z rondem zewnętrznym , zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w tym: - koszenie traw nie mniej niż raz na dwa tygodnie od 20 kwietnia do 15 października, - sukcesywna wycinka samosiejek, - usuwanie śniegu, błota pośniegowego i lodu oraz posypywanie piaskiem drogi dojazdowej, chodników oraz alejek na terenie cmentarza bezpośrednio po wystąpieniu opadów, nie mniej jednak niż raz na dobę w godzinach rannych, - codzienne utrzymanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci, - niezwłoczne oczyszczenie miejsc po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu - wywóz nieczystości na wysypisko odpadów , - ustawienie w rejonie cmentarza w okresie od 1 maja do 3 listopada kabiny sanitarnej wraz z jej dezynfekcją i obsługą minimum 1 raz w tygodniu, - mycie kloszy oświetlenia przynależnego do cmentarza 2 razy w roku, - okresowa konserwacja bram wjazdowych wraz z konserwacją i naprawą zamków, - konserwacja grobów osób pochowanych na koszt gminy polegająca m.in. na: odnowieniu lub wymianie w przypadku zniszczenia tablicy ewidencyjnej, obudowy drewnianej, krzyża, zasadzeniu roślin całorocznych,(do końca miesiąca września) - codzienne otwieranie i zamykanie cmentarza w okresie: od 15 maja do 30 września w godzinach 6.oo - 22.oo oraz w pozostałym okresie w godzinach 7.oo - 20.oo. 4.Wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw urządzeń,instalacji,ogrodzenia, dozór i konserwacja oświetlenia, wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,wykonywanie zgodnie z przepisami przeglądów technicznych instalacji. B. Czynności administracyjne 1. Zlecanie usług w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych a następnie zawieranie umów w zakresie dostaw i świadczenia usług związanych z zarządzaniem cmentarzem, a w szczególności dostawy wody i energii elektrycznej, wywozu nieczystości stałych, usług remontowych i konserwacyjnych, ubezpieczenia budowli. 2. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1.08.2001r w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. Nr 90 poz.1013. z późn. zm.) oraz aktualizowanie informacji w programie Grobonet. 3. Rozliczenie finansowe kosztów zarządzania cmentarzem komunalnym oraz roczne przekazywanie właścicielowi informacji o poniesionych kosztach zarządzania cmentarzem komunalnym. 4. Ponoszenie wydatków za dostawę energii elektrycznej, wody, wywóz nieczystości oraz innych usług, na które Zarządca zawarł umowy. 5. Pobieranie i przekazywanie na konto Właściciela opłat cmentarnych. 6. Zwrot pobranych opłat cmentarnych w przypadku rezygnacji z rezerwacji miejsca grobowego za każdy miesiąc rezygnacji. 7. Niezwłoczna organizacja wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na terenie zarządzanym. 8. Oświetlenie cmentarza w godzinach zgodnych z kalendarzem świecenia - moc zainstalowana oświetlenia wynosi 3,0 kW. 9. Reprezentowanie Właściciela cmentarza wobec osób trzecich korzystających z cmentarza. 10. Występowanie do Starostwa Powiatowego o pozwolenie na wycinkę drzew
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach