Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2019-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Wadowice oraz pozostającymi w administracji zleconej Gminy Wadowice, a także lokalami wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych oraz mieszkaniami położonymi w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej w latach 2020-2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Wadowice oraz pozostającymi w administracji zleconej Gminy Wadowice, a także lokalami wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych oraz mieszkaniami położonymi w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej w latach 2020-2022”. Do podstawowych obowiązków Zarządcy należeć będzie: 1. Zarządzanie budynkami i lokalami. 2. Zawieranie umów z dostawcami mediów (dotyczy części wspólnych oraz pustostanów). 3. Zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych (sprawowanie dozoru pustostanów), plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu. 4. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali. 5. Dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach na koniec każdego parzystego miesiąca i przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie do trzeciego dnia następnego miesiąca. 6. Dokonywanie odczytów liczników ciepła na koniec każdego miesiąca i przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie do trzeciego dnia następnego miesiąca. 7. Przekazywanie Zamawiającemu do dnia 15 stycznia każdego roku wykazu przeglądów budowlanych, elektrycznych, gazowych i kominiarskich koniecznych do wykonania w danym roku. 8. Ubezpieczenie nieruchomości. 9. Organizacja dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji pomieszczeń wspólnego użytku z godnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonywanie poleceń i dyspozycji Zamawiającego związanych z zarządzanymi budynkami, o ile nie są sprzeczne z niniejszą umową oraz obowiązującym prawem. 11. Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z zarządzanymi lokalami, a mieszczących się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych niniejszą umową. 12. Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości, także sporządzanie dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami. 13. Udzielanie Zamawiającemu na każde jego życzenie wyczerpujących informacji w sprawach dotyczących zarządu. 14. Prowadzenie książek obiektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1134). 15. Uzupełnianie książek obiektu budowlanego na podstawie dokumentacji przekazywanej przez Zamawiającego. 16. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wykonywanych czynności. 17. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania budynkami, związanych z realizacją niniejszej umowy i mieszczących się w granicach zwykłego zarządu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Skawina
Dodano: 2023-12-18 - ”Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych na terenie Miasta Trzebinia”.
Dodano: 2020-11-27 - Administrowanie Targowiskiem „Mój Rynek” przy ul. Partyzantów w Bochni
Dodano: 2020-11-19 - Wykonywanie usług związanych z administrowaniem lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2020-11-10 - Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz
Dodano: 2020-11-10 - Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz - Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne – Dom Przedpogrzebowy
Dodano: 2020-11-10 - Administrowanie Targowiskiem „Mój Rynek” przy ul. Partyzantów w Bochni
Dodano: 2020-10-14 - Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni
Dodano: 2020-10-14 - Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton” i „Chechło” w Trzebini
Dodano: 2020-03-11 - Zarządzanie budynkami stanowiącymi własność gminy Kalwaria Zebrzydowska na okres od 1 lutego do 31 lipca 2020 r.
Dodano: 2019-12-16