Przetargi.pl
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Wadowice oraz pozostającymi w administracji zleconej Gminy Wadowice, a także lokalami wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych oraz mieszkaniami położonymi w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej w terminie od 1 kwietnia 2017 do 31 grudnia 2019

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23
    34100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Wadowice oraz pozostającymi w administracji zleconej Gminy Wadowice, a także lokalami wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych oraz mieszkaniami położonymi w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej w terminie od 1 kwietnia 2017 do 31 grudnia 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres 1: 1. Zarządzanie budynkami wchodzącymi w skład zasobu Gminy Wadowice: • 124 mieszkania o łącznej powierzchni 6 125,45 m², położone w budynkach będących własnością Gminy Wadowice, • 12 lokali użytkowych o łącznej powierzchni 1 635,36 m2, położonych w budynkach będących własnością Gminy Wadowice, • 9 mieszkań o łącznej powierzchni 421,38 m², położonych w budynkach będących współwłasnością Gminy Wadowice, • 7 lokali użytkowych o łącznej powierzchni 262,89 m2, położonych w budynkach będących współwłasnością Gminy Wadowice, • 20 mieszkań o łącznej powierzchni 955,36 m² położonych w budynkach nie będących własnością Gminy Wadowice, będących w administracji zleconej, • 5 lokali użytkowych o łącznej powierzchni 285,82 m2, położonych w budynkach nie będących własnością Gminy Wadowice, będących w administracji zleconej. Łącznie: 9 686,26 m2 Wykaz lokali wraz z ich usytuowaniem znajduje się w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 2. Zawieranie umów z dostawcami mediów (dotyczy części wspólnych oraz pustostanów). 3. Zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych (sprawowanie dozoru pustostanów), plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu. 4. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali. 5. Dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach na koniec każdego parzystego miesiąca i przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie do trzeciego dnia następnego miesiąca. 6. Przekazywanie Zamawiającemu do dnia 15 kwietnia 2017r. oraz 15 stycznia lat następnych wykazu przeglądów budowlanych, elektrycznych, gazowych i kominiarskich koniecznych do wykonania w danym roku. 7. Ubezpieczenie nieruchomości (tylko w latach 2018-2019). 8. Organizacja dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji pomieszczeń wspólnego użytku. 9. Wykonywanie poleceń i dyspozycji Zamawiającego związanych z zarządzanymi budynkami, o ile nie są sprzeczne z niniejszą umową oraz obowiązującym prawem. 10. Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z zarządzanymi lokalami, a mieszczących się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych niniejszą umową. 11. Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości, także sporządzanie dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami. 12. Udzielanie Zamawiającemu na każde jego życzenie wyczerpujących informacji w sprawach dotyczących zarządu. 13. Prowadzenie książek obiektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1134). 14. Uzupełnianie książek obiektu budowlanego na podstawie dokumentacji przekazywanej przez Zamawiającego. 15. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wykonywanych czynności. 16. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania budynkami, związanych z realizacją niniejszej umowy i mieszczących się w granicach zwykłego zarządu. 17. Wykonawca zapewni prowadzenie na terenie miasta Wadowice biura obsługi najemców w dni robocze (czynnego co najmniej 6 godzin) oraz całodobowego pogotowia technicznego. 18. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będą poniższe zadania (nie będące przedmiotem wyceny ofertowej) mające na celu zachowanie ciągłości funkcjonowania Gminnego Zasobu Lokalowego i będące koniecznymi do prawidłowego wykonania umowy, tj.: a) Utrzymywanie budynków w należytym stanie technicznym i sanitarnym, bieżąca konserwacja, a w szczególności dokonywanie niezbędnych napraw elementów budynków i urządzeń technicznych umożliwiających korzystanie z oświetlenia, ogrzewania, bieżącej zimnej wody oraz innych urządzeń. b) Usuwanie awarii i skutków awarii. c) Wykonywanie awaryjnych przeglądów budowlanych, kominiarskich, elektrycznych i gazowych. 19. Gmina zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty konieczne do prawidłowego wykonania zadań wyszczególnionych w pkt. 18. 20. Awarie zgłaszane do wykonawcy będą usuwane w czasie 4 godzin od zgłoszenia. 21. Jeżeli nie jest możliwe usunięcie awarii w terminie wyszczególnionym w ust. 2, zostanie ona niezwłocznie zabezpieczona przez Wykonawcę i usunięta w jak najszybszym możliwym terminie, po uzgodnieniu kosztów z Zamawiającym. Zakres 2: 1. Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi: a) wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych: • 160 mieszkań o łącznej powierzchni 6 975,95 m2, • 9 lokali użytkowych o łącznej powierzchni 399,31 m2; b) położonymi w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej: • 6 mieszkań o łącznej powierzchni 246,58 m2. Łącznie: 7 621,84 m2 Wykaz lokali wraz z ich usytuowaniem znajduje się w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umowy. 2. Wykonywanie poleceń i dyspozycji Gminy związanych z zarządzanymi lokalami, o ile nie są sprzeczne z niniejszą umową oraz obowiązującym prawem w tym ubezpieczenie lokalu na żądanie Gminy. 3. Zawieranie umów z dostawcami mediów (dotyczy pustostanów). 4. Zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych (sprawowanie dozoru pustostanów), plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu. 5. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych. 6. Ubezpieczenie mieszkań (bez wyposażenia) wraz z OC (tylko w latach 2018-2019). 7. Reprezentowanie Gminy w sprawach związanych z zarządzanymi lokalami, a mieszczącymi się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych niniejszą umową. 8. Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów i dokumentacji dotyczące nieruchomości, także sporządzanie dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami. 9. Udzielanie Gminie na każde jej życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządu lokalu mieszkalnego. 10. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wykonywanych czynności. 11. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania lokalami, związanych z realizacją niniejszej umowy i mieszczących się w granicach zwykłego zarządu. 12. Wykonawca zapewni prowadzenie na terenie miasta Wadowice biura obsługi najemców w dni robocze (czynnego co najmniej 6 godzin) oraz całodobowego pogotowia technicznego. 13. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będą poniższe zadania (nie będące przedmiotem wyceny ofertowej) mające na celu zachowanie ciągłości funkcjonowania Gminnego Zasobu Lokalowego i będące koniecznymi do prawidłowego wykonania umowy, tj.: a) Usuwanie awarii i skutków awarii w lokalach należących do Gminy. b) Wykonywanie awaryjnych przeglądów budowlanych, kominiarskich, elektrycznych i gazowych. 14. Gmina zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty konieczne do prawidłowego wykonania zadań wyszczególnionych w pkt. 13. 15. Awarie zgłaszane do wykonawcy będą usuwane w czasie 4 godzin od zgłoszenia. 16. Jeżeli nie jest możliwe usunięcie awarii w terminie wyszczególnionym w ust. 2, zostanie ona niezwłocznie zabezpieczona przez Wykonawcę i usunięta w jak najszybszym możliwym terminie, po uzgodnieniu kosztów z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach