Starostwo Powiatowe Żuromin ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, Plac Piłsudskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6574700 , fax. 023 6573535
- Data zamieszczenia: 2013-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe Żuromin
Plac Piłsudskiego 4 4
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 023 6574700, fax. 023 6573535
REGON: 13038184300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Dostawa tablic rejestracyjnych (wtórników) dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Żurominie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa tablic rejestracyjnych (wtórników) dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Żurominie. a) tablice rejestracyjne wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2012r. ,poz.1137 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r.w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r.Nr 186,poz.1322). Dostarczone tablice muszą posiadać wszelkie oznaczenia dodatkowe wymagane ww. rozporządzeniem. Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa ww. rozporządzenie, b) Wykonawca każdorazowo dostarcza zamówioną partię towaru własnym transportem na własny koszt i odbiera na swój koszt, co najmniej raz na kwartał, tablice przeznaczone do kasacji i złomowania, c) Wykonawca dostarczy partię zamówionych tablic rejestracyjnych, do siedziby zamawiającego, w ciągu 7 dni od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. d) w przypadku dostaw pilnych tablic i wtórników termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od chwili złożenia zamówienia. e) Wykaz asortymentowy tablic: 1) tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe) - 2 475 kpl. 2) tablice samochodowe indywidualne - 2 kpl. 3) tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe dla przyczep) - 250 szt. 4) tablice samochodowe zwyczajne (dwurzędowe dla przyczep) - 120 szt. 5) tablice motocyklowe indywidualne - 1 szt. 6) tablice motocyklowe zwyczajne (dwurzędowe dla motocykli, ciągników i pojazdów samochodowych innych) - 500 szt. 7) tablice motorowerowe zwyczajne (dwurzędowe) - 250 szt. 8) tablice samochodowe zabytkowe - 1 kpl. 9) tablice motocyklowe zabytkowe - 1 szt. Podane w ust.1 ilości tablic rejestracyjnych stanowią ilości szacunkowe, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie umownym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych ilości tablic rejestracyjnych Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. UWAGA: liczba tablic może ulec zmniejszeniu jeżeli z przyczyn niezależnych od zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych do zakupienia w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby mieszkańców Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-12-30 - dostawa czystych pierwiastków do badań naukowych
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa materiałów do naprawy obuwia oraz przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa Nr 10/2015/PN/M
Dodano: 2015-03-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2014-11-27 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa czystych metali i stopów, oznaczenie sprawy WIM/ZP/2/2013
Dodano: 2013-02-15 - Dostawa metali i stopów dla Politechniki Warszawskiej Wydział Inżynierii Materiałowej, oznaczenie sprawy WIM/ZP/23/2012
Dodano: 2012-10-31 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego.
Dodano: 2012-10-30 - Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
Dodano: 2011-11-24 - Dostawa targetów
Dodano: 2011-05-27