Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
REGON: 092364160 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz - SEKRETARIAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. NAZWA ZAMÓWIENIA: USŁUGI SPRZĄTANIA BIUR, PRACE GOSPODARCZE WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY PRZY UL. DWORCOWEJ 80 OD 02.01.2018R. DO 31.12.2018R. 2. OPIS OBIEKTU: budynek o trzech kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczonych murowany o powierzchni użytkowej 1.084,60 m2. 2.1 Sprzątanie biur: a) Budynek biurowy - siedziba ZDW w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80 tj. • pomieszczenia biurowe, świetlice i portiernia : 900 m2 • sanitariaty: 25 m2 • ciągi komunikacyjne: 150 m2 b) Rodzaje powierzchni do sprzątania : • panele podłogowe; 350m2 • parkiet: 150 m2 • wykładzina dywanowa pranie: 100 m2 • wykładzina PCV: 200 m2 • płytki ceramiczne podłogowe: 25 m2 • płytki ceramiczne ścienne: 60 m2 • okna (powierzchnia dwustronna): 200 m2 • drzwi przeszklone (podwójne skrzydła) : 5 sztuk • drzwi pełne sztuk: 42 sztuki • kaloryfery sztuk: 60 sztuk • czyszczenie żaluzji pionowych • krzesła tapicerowane – wg bieżących potrzeb. c) Usługa świadczona będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (w wyjątkowych sytuacjach w sobotę po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą) w godzinach: - Sprzątanie pomieszczeń biurowych od godziny 15:30. - Prace gospodarcze wewnątrz i na zewnątrz budynku od godziny 7:00 do godziny 15:00. d) Wykonawca będzie realizował usługę sprzątania biur przy użyciu własnych środków myjących i czyszczących oraz sprzętu, w sposób i z częstotliwością określoną w załączniku 8 do SIWZ. e) Wykonawca dostarcza na bieżąco w ilościach niezbędnych do zapewnienia czystości i jakości sprzątania środki higieniczne do łazienek, w szczególności: kostki w.c. i do pisuaru, odświeżacze powietrza w sprayu, mydło w piance do dozownika, które posiada Zamawiający, płyn do naczyń, papier toaletowy biały duża rolka, nakładki sedesowe, ręczniki białe typu ZZ, worki na śmieci, gąbki do mycia naczyń itp. f) W budynku pracuje 48 pracowników. 2.2 Prace gospodarcze wewnątrz i na zewnątrz budynku: a) Wykaz czynności wg załącznika nr 8 do SIWZ . b) Zamawiający zapewni sprzęt i części do prac gospodarczych. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywana usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 2.4 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 2.5 Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie częstotliwości wykonywania poszczególnych prac w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i prac gospodarczych – stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2.6 Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 900,00 zł brutto (słownie: dziewięćset złotych 00/100). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania, numerem sprawy. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2014.1804). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. IV. ZATRZYMANIE WADIUM 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY wg załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 SIWZ - w oryginale. 4) Podpisany załączniki 8 do SIWZ (Regulamin minimalnej częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności porządkowych w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i prac gospodarczych ). 5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 8) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdział I pkt 2 i 3 SIWZ w oryginale ( o ile dotyczy). 9) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych, okien i innych usług wskazanych w budynkach użytkowanych przez jedn. organizacyjne Pow. Mogileńskiego w latach 2023/2024
Dodano: 2024-07-25 - Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 5 miesięcy 2024 r.
Dodano: 2024-07-01 - Sprzątanie budynków Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresie 9 miesięcy
Dodano: 2024-05-16 - Świadczenie usługi sprzątania w siedzibach wybranych jednostek funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2024-02-27 - „Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w roku 2024”
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie usług sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
Dodano: 2023-12-28 - Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu i prokuraturach rejonowych okręgu toruńskiego.
Dodano: 2023-11-29