Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 37 24 200 , fax. 34 37 24 250
- Data zamieszczenia: 2015-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 2
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 37 24 200, fax. 34 37 24 250
REGON: 00274129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapytanie ofertowe na zakup i sukcesywną dostawę materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w 2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy (załącznik nr 2). Ilości przedstawione w załączniku nr 2 są danymi szacunkowymi. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone w ramach zamówienia artykuły są fabrycznie nowe, wysokiej jakości, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie oraz są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać przedmiot zamówienia do placówek podległych MOPS w Częstochowie znajdujących się na terenie miasta Częstochowy w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej, z wykorzystaniem faksu bądź droga elektroniczną). Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego, w tym koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przewożonych materiałów do momentu ich odebrania przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności zarówno rodzaju jak i ilości dostarczonego towaru z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na asortyment objęty przedmiotem zamówienia, przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły biurowe zgodnie z gwarancją producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.bip.czestochowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08