Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2016-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zaprojektuj i wybuduj” przyłącza wodne i kanalizacyjne na terenach nadrzecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Zaprojektuj i wybuduj” przyłącza wodne i kanalizacyjne na terenach nadrzecznych rzeki Warty wraz z instalacją wewnętrzną, w tym: 1)wykonanie dokumentacji projektowej przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej – lokalizacja i przebieg zgodnie z mapami z programu funkcjonalno-użytkowego; 2)wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłączy wodnych i kanalizacyjnych wraz z instalacją wewnętrzną, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową oraz uzgodnieniami. Szczegóły zawarto w programie funkcjonalno-użytkowym opracowanym dla przedmiotowego zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzorze umowie (załącznik nr 8 do SIWZ). Miejsce wykonania zamówienia: Działki: 1) nr 20 i 31, arkusz 26, obręb Winiary 2) nr 20, 52/1 oraz 69/11, arkusz 10, obręb Śródka 3) nr 1/8, arkusz 10, obręb Śródka 4) nr 91, 92/2 oraz 93/11, arkusz 10, obręb Śródka 5) nr 6 oraz 7, arkusz 16, obręb Wilda 6) nr 58/22, 58/26 oraz 58/27, arkusz 04, obręb Rataje Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane w okresie 36 miesięcy, od daty odbioru końcowego prac. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących: - układanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej. - prace ziemne. Sposób dokumentowania: Wykonawca w terminie do 10 dni, od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o ilości zatrudnionych osób na umowę o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku zatrudniania na umowę o pracę osób wykonujących czynności opisane w § 6 ust. 18 umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 pkt b umowy. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, dopuszcza się możliwość zastąpienia osób, o których mowa w § 6 ust. 18 umowy, innymi pracownikami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania. W takim przypadku Wykonawca złoży w terminie 3 dni od dnia dokonania zmian oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 19 umowy. Aspekt środowiskowy: Zgodnie z pkt II.1 Programu funkcjonalno - użytkowego Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 700,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym
Dodano: 2022-10-24 - Remont dwóch kotłowni w Szkole Podstawowej w Sieroszewicach
Dodano: 2020-07-10 - roboty budowlane
Dodano: 2019-10-29 - Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w m. Sośnie
Dodano: 2019-05-24 - Modernizacja instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej
Dodano: 2019-01-25 - Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w m. Sośnie
Dodano: 2019-01-18 - Modernizacja instalacji wodociągowej oraz zabezpieczenie budynku szkoły przed zalewaniem wodami deszczowymi i wykonanie nowej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do sal lekcyjnych nr 20 i 14 Remont kortu tenisowego oraz rozebranie starego ogrodzenia oraz demontaż starego ogrodzenia i budowa nowego ogrodzenia boiska do siatkówki
Dodano: 2018-07-30 - Modernizacja budynków komunalnych – budowa instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU) wraz z wykonaniem odpowiednich włączeń do istniejących sieci w mieszkalnych budynkach komunalnych - VII części
Dodano: 2018-07-02 - Modernizacja instalacji p.poż.: wymiana instalacji hydrantowej, wymiana stolarki drzwiowej – poprawa warunków ewakuacji, remont holu głównego w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego z Oddziałami Integracyjnymi położonej na Os Rusa 56 w Poznaniu i remont kortu tenisowego oraz rozebranie starego ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego z Oddziałami Integracyjnymi na os. Rusa 56 w Poznaniu
Dodano: 2018-05-15 - „Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Złotów poprzez modernizację oświetlenia, montaż odnawialnych źródeł energii – etap I: kompleksowy remont instalacji elektrycznej, odgromowej oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 2 w Złotowie”
Dodano: 2018-04-17