Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
Ks. Piotra Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
REGON: 092350895 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: „Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią” oraz „Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - „Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią” 2.1. Przebudowa nawierzchni ma polegać na podwyższeniu parametrów technicznych drogi. Obejmuje odcinek o długości około 0,060 km. Polegać ma na sfrezowaniu nawierzchni o gr. około 3cm, wykonaniu regulacji wysokościowej krawężnika przy części zjazdów (około 15m), wykonaniu warstwy wyrównawczej z BA o gr. śr. 3-4cm oraz ścieralnej o gr. 4cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej oraz wymianę istniejących włazów żeliwnych kanalizacji sanitarnej na włazy betonowe z kołnierzem betonowym prefabrykowanym. Przebudowana droga ma posiadać 2 pasy ruchu. Odwodnienie przedmiotowego odcinka należy zapewnić poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub w przypadku braku takiej możliwości poprzez nowoprojektowane wpusty. Powierzchnia jezdni – około 530m2. Wykonawca ma obowiązek z 14 dniowym wyprzedzeniem powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Część II - „Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy” 2.2. Przebudowa nawierzchni ma polegać na podwyższeniu parametrów technicznych drogi. Obejmuje odcinek o długości około 0,126 km. Polegać ma na wyrównaniu podłoża z KŁSM o gr. około 12cm, wykonaniu warstwy wiążącej z BA, warstwy ścieralnej z BA Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,5m, a także regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Istniejący chodnik należy zachować. Powierzchnia jezdni – około 567 m2. Wykonawca ma obowiązek z 14 dniowym wyprzedzeniem powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
Dodano: 2024-04-30 - Budowa drogi leśnej gruntowej nr 0051 w Leśnictwie Przedbórz i Kurzebiela
Dodano: 2024-01-13 - Rozbudowa drogi gminnej nr 160227C Służewo-Broniszewo-Goszczewo, Gmina Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2024-01-12 - Wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżki pieszo-rowerowej Seroczki – Zakrzewo.
Dodano: 2023-12-28 - „Roboty budowlane – utrzymanie przejezdności dróg, utwardzenie parkingu i wymiana 4 kotłów CO”
Dodano: 2023-11-17 - Wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżki pieszo-rowerowej Seroczki – Zakrzewo.
Dodano: 2023-10-31 - Budowa odcinka drogi leśnej pożarowej nr 22 i 36 o długości 6 500 m.
Dodano: 2023-10-25 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Bzowo
Dodano: 2023-09-08 - „Rekonstrukcja nawierzchni dróg powiatowych, z podziałem na 2 części”
Dodano: 2023-08-29 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Mrocza
Dodano: 2023-07-21