Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie autorskiego Systemu CMS w środowisku informatycznym Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie autorskiego Systemu CMS w środowisku informatycznym Zamawiającego, a w szczególności: 1) instalację Sytemu CMS na serwerach wskazanych przez Zamawiającego; 2) uruchomienie w Systemie CMS serwisów Gminy Lublin: a) Portalu Miasta; b) Portalu Samorządu Miasta Lublin; c) Portalu intranetowego Urzędu Miasta Lublin; z wykorzystaniem nazwy domeny lublin.eu; 3) wykonanie projektów graficznych dla każdego z serwisów; 4) przeniesienie do Systemu CMS serwisów będących w zasobach Urzędu Miasta Lublin z dotychczasowych systemów zarządzania treścią (CMS), a w szczególności: a) Portalu Miasta w wersjach językowych PL, EN i UA z systemu CMS InfoBiz Server; b) Portalu Kultura w wersjach językowych PL, EN, ES, UA i BY z systemu CMS DBS Web Division; c) serwisu internetowego Urzędu Miasta Lublin w wersjach językowych PL i EN z systemu CMS mPortal; d) serwisu internetowego Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń z systemu CMS mPortal; e) serwisu intranetowego Urzędu Miasta Lublin z systemu CMS mPortal; z zachowaniem hierarchii dokumentów i powiązań między nimi oraz istniejących dotychczas w systemach funkcjonalności; 5) uruchomienie w Systemie CMS nowych funkcjonalności użytkowych (odnoszących się do różnych obszarów), a w szczególności: WYMAGANIA OGÓLNE TECHNOLOGICZNE SYSTEMU CMS 1. uruchomienia na platformie w środowisku zwirtualizowanym (VMware lub XenServer); 2. wykonanie w technologii AJAX; 3. zgodność z przeglądarkami internetowymi; 4. zgodność kodu HTML ze standardami W3C, wykonanie aplikacji zgodnie z architekturą MVC; 5. kodowanie znaków zgodne z UTF-8; 6. kompatybilność z urządzeniami mobilnymi, np. Apple IOS, Google Android; 7. mechanizmy komunikacji - usługi sieciowe i obsługa języka XML; 8. optymalizacja wyglądu serwisów do szerokości ekranu 1024 pixeli; 9. optymalizacja pod kątem czasu ładowania; 10. udźwiękowienie stron, np. Ivona WebReader, przeglądarkę Intelligent Web Reader; 11. mechanizm tworzenia kopii zapasowych; 12. walidacji danych pobieranych z formularzy, danych URL oraz odporność na ataki; 13. optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych; 14. oddzielenie systemu prezentacji od systemu zarządzania treścią; WYMAGANIA OGÓLNE FUNKCJONALNE SYSTEMU CMS 15. zarządzanie strukturą - możliwość pełnej modyfikacji wszystkich elementów, z których składa się serwis; 16. obsługa Systemu CMS - możliwość pełnej obsługi wszystkich funkcji Systemu przez przeglądarkę internetową; 17. struktura serwisu - możliwość tworzenia wielopoziomowej struktury serwisu; 18. edytor treści WYSiWYG - możliwość formatowania treści serwisu za pomocą podstawowych i zaawansowanych stylów formatowania; 19. publikacja treści dowolnego typu; 20. zarządzanie plikami i zdjęciami; 21. wygląd stron - możliwość spójnego zarządzania wyglądem stron portalu; 22. wielokrotne wykorzystanie elementów; 23. komentowanie treści; 24. informacja o redaktorze/autorze treści; 25. nadawanie uprawnień; 26. polityka haseł; 27. monitorowanie logowań i zmian; 28. mapa serwisu; 29. workflow publikacji treści; 30. wersje serwisu - możliwość wykonywania kopii serwisów; 31. wersjonowanie treści i dokumentów; 32. raporty zdarzeń (rejestr zmian); 33. statystyki; 34. wymagania Web Content Accessibility Guidelines 2.0 (WCAG 2.0); 35. wymagania GIODO; 36. nawigacja i hiperłącza - powroty, przeniesienie do góry, link do strony głównej, elementy nawigacyjne w menu; 37. podgląd dokumentów - możliwość szybkiego podgląd dokumentów utworzonych przez redaktora; 38. budowa modułowa; 39. panel administracyjny; 40. technologia drag and drop; 41. help kontekstowy; 42. publikacja treści w zadanym okresie czasu; 43. kontrola edycji treści; 44. zarządzanie blokami; 45. menu nawigacyjne; 46. czystość kodu HTML; 47. kadrowanie miniatur; 48. watermarks; 49. pliki multimedialne; 50. odtwarzanie plików video; 51. wydruk treści serwisu; 52. chmury tagów i znaczniki; 53. pliki do pobrania; 54. ankiety i formularze; 55. eksport danych; 56. newsletter; 57. formularz kontaktowy, formularz typu: zgłoś uwagę, zadaj pytanie; 58. RSS; 59. połączenie szyfrowane; 60. kalendarz wydarzeń; 61. kreator podserwisów i podstron; 62. banery; 63. okazjonalna szata graficzna; 64. statystki odwiedzin serwisu; 65. wtyczki społecznościowe; 66. strona startowa - ustaw jako stronę startową; 67. blok opisowy; 68. aktywny odnośnik strony typu - ostatnio dodane; 69. aktywny odnośnik strony typu - ostatnio zaktualizowane; 70. aktywny odnośnik strony typu - najczęściej oglądane; 71. aktywny odnośnik strony typu - informacje powiązane; 72. aktywny odnośnik strony typu - poleć znajomemu; 73. FAQ; 74. serwis SMS i email; 75. multisite - możliwość administrowania z jednego miejsca wieloma serwisami i ich zasobami; 76. fotokody; 77. e-kartka; 78. personalizacja widoku serwisu przez użytkownika; 79. pobieranie dokumentów po wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera; 80. pobieranie i prezentacja danych z zewnętrznych źródeł informacji; MODUŁY SYSTEMU CMS 81. moduł wyszukiwarki; 82. moduł aktualności; 83. moduł artykuły (treści); 84. moduł mapy; 85. moduł forum dyskusyjne; 86. moduł blogów; 87. moduł chat; 88. moduł profil pracownika; 89. moduł aukcje; 90. moduł helpdesk; 91. moduł giełda ogłoszeń; 92. moduł prasa; 93. moduł wewnętrznych zamówień; 94. moduł rezerwacja zasobów; 95. moduł rejestr umów; 96. moduł turystyka; 97. moduł kultura; 98. moduł formularzy; 99. moduł Wiki; 100. moduł Elektroniczna Tablica Ogłoszeń; 101. moduł archiwum; 102. moduł raporty; 103. moduł katalog firm; 104. moduł strona dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników; 105. moduł skrzynki mieszkańca; 106. kreator rejestrów; INTEGRACJE 107. integracja z innymi systemami za pomocą określonego protokołu i wzorca wymiany danych; ZGODNOŚĆ SYSTEMU CMS Z AKTAMI PRAWNYMI 108. zgodność z obowiązującymi przepisami prawa; 6) przeszkolenie użytkowników Systemu CMS (administratorów, moderatorów i redaktorów - min. 100 osób) udokumentowane odpowiednimi protokołami z podpisami osób szkolących i szkolonych; 7) przygotowanie filmów instruktażowych na potrzeby szkolenia Systemu CMS po stronie panelu administracyjnego; 8) dostarczenie pełnej instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej Systemu CMS w formie elektronicznej dla administratora i redaktora w języku polskim oraz dostarczenie szczegółowego schematu baz danych Systemu CMS, uwzględniającego powiązania i zależności między tabelami; 9) udzielenie bezterminowej, bezpłatnej licencji na użytkowanie Systemu CMS dla Gminy Lublin; 10) świadczenie usługi supportu systemu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642162005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres świadczenia usługi gwarancyjnej i asysty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną