Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE MODERNIZACJI SYSTEMU OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEŚCIE JASŁO, OBJĘTEJ DOTACJĄ NFOŚIGW - SOWA

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4486311 , fax. 13 4486360
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4486311, fax. 13 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE MODERNIZACJI SYSTEMU OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEŚCIE JASŁO, OBJĘTEJ DOTACJĄ NFOŚIGW - SOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie modernizacji systemu oświetlenia drogowego w Mieście Jasło, objętej dotacją NFOŚiGW - SOWA 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, pod tytułem: Zaprojektowanie, wykonanie modernizacji systemu oświetlenia drogowego w Mieście Jasło, objętej dotacją NFOŚiGW - SOWA oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, którego zakresem jest: a) Wymiana 1495 punktów świetlnych na oprawy HPS b) Montaż segmentowych kontrolerów sterujących oświetleniem wraz z oprogramowaniem do zarządzania, w ilości 112 szt. c) Instalacja układów stabilizacji i redukcji napięcia zasilającego. 2.1.1. Dokumentacja Projektowa powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie z właścicielem konstrukcji wsporczych, na których będą zamontowane oprawy wg standardu określonego w WP (Warunkach Przyłączeniowych lub odpowiadającym mu innym dokumentem, jak np. Warunkach Technicznych Modernizacji - zwanym dalej WTM) lub innym organem odpowiedzialnym za uzgodnienia, 2.1.2. Zestawienia inwentaryzacyjne zamawiającego należy zweryfikować i zaktualizować w terenie a aktualna bazę danych przekazać w formacie *.shp zamawiającemu w celu uzgodnienia i weryfikacji. Pliki *.shp maja być kompatybilne z oprogramowaniem Systemu Informacji Przestrzennej, używanym przez Zamawiającego, 2.1.3. Modernizowaną infrastrukturę należy przedstawić w formie schematów ideowych instalacji oświetleniowej, w skali maksymalnie 1:20 000 dla terenu Gminy, w skali 1: 5000 dla terenów poszczególnych miejscowości oraz 1:1000 lub 1:500 dla poszczególnych obwodów oświetleniowych, jako warstwę planowanych remontów, rozbudów lub dobudów, z podaniem współrzędnych w układzie tabelarycznym lub na rysunku w formacie A0 dla całości zakresu. Dla poszczególnych obwodów oświetleniowych, w formacie niezbędnym do zobrazowania poszczególnego obwodu oświetleniowego. 2.1.4. Prezentacja infrastruktury w części modernizowanej ma zostać wykonana na podkładzie wektorowym dróg z zaznaczonymi granicami działek i ich numeracją (mapa wektorowa wraz z podziałem katastralnym wykonana przez wykonawcę). 2.1.5. Prezentacja infrastruktury w części przebudowywanej lub rozbudowywanej ma zostać wykonana na podkładzie map do celów projektowych, pozyskanych przez wykonawcę). 3.2.1.6. Dokumentację należy skoordynować z wszystkimi już opracowaniami projektowymi dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji. 2.1.7. Pełny zakres niezbędnych uzgodnień, opinii, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy. 2.1.8. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji. 2.1.9. Podczas projektowania i w przypadku wystąpienia wariantowych rozwiązań projektowych oraz napotkania innych wątpliwości, należy dokonać roboczych uzgodnień z Zamawiającym. 2.1.10. Zaleca się na roboczo dokonywać, uzgodnień z Zamawiającym, w zakresie wykonywanych opracowań. 2.1.11. Forma dokumentacji projektowej - dwa egzemplarze dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu na nośniku CDDVD w wersji zgodnej z niniejszymi wytycznymi, składające się z części: - graficznej (rysunkowej) - opisowej (tekstowo-tabelarycznej) 2.1.12. Dokumentacja klasyczna (papierowa) i elektroniczna (rastrowa i wektorowa) powinny być identyczne pod względem merytorycznym. Dokumentacja rastrowa powstaje w wyniku przetwarzania materiałów oryginalnych tak papierowych jak i wektorowych. 2.1.13. Zawartość dokumentacji elektronicznej powinna zostać spisana w plikach, NAZWA_PROJEKTU-ZAWARTOŚĆ.DOC strukturze, jak poniżej: - nazwę pliku - objętość - datę utworzenia - zawartość: nazwy warstw, wykorzystywanych bloków i symboli, oraz ich znaczenie Nazwy plików powinny umożliwić wstępną merytoryczną identyfikację zawartości bez konieczności ich otwierania - strukturę należy uzgodnić z Zamawiającym. 2.1.14. Elektroniczna kopia wersji papierowej projektu. Opisową część dokumentacji należy przekazać w formie plików *.doc oraz w postaci dokumentu wielostronicowego *.pdf. Dokumenty opisowe i graficzne zawierające oryginały podpisów, pieczęcie i konieczne uzgodnienia powinny być przekazane w formie: - kolorowych skanów w formatach: *.tif, *.jpg lub *.png zorientowanych lokalnie do globalnego układu współrzędnych ETRS89Polska 1992 oraz skonwertowane do lokalnego układu współrzędnych geodezyjnych PUWG PL 2000, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 15 października 2012 roku. - rysunki (plany zagospodarowania i inne odwołujące się do treści mapy) - dodatkowo układ współrzędnych geodezyjnych, georeferencję w plikach: *.tfw, *.taf, *.tab, .shp. 2.1.15. Wersja elektroniczna projektu. W przypadku wykonywania dokumentacji za pomocą oprogramowania z innym rozszerzeniem, należy zapewnić 100% zgodność z formatem *.dwg, *.dxf, *.shp wraz z zachowaniem ich funkcjonalności. 2.1.16. Dokumentacja graficzna w postaci wektorowej powinna zostać dostarczona w plikach *.dwg, *.dxf oraz *.shp, zawierających konfigurację wydruków wraz z określeniem wykorzystywanych warstw. Część rysunkową należy przekazać również w postaci plików nieaktywnych w formatach *.dwf, *.tif, *.jpg (kolor), *.pdf, powstałych jako konwersja, z oryginalnych plików wektorowych. 2.1.17. Rysunki wektorowe (*.dwg. *.shp) powinny: - zawierać strukturę umożliwiającą obliczenia statystyczne (m.in. długość sieci o określonych parametrach, zestawienie opraw, odległości między lampami, długość dróg, placów chodników etc), - umożliwiać bezpośrednie wykorzystanie danych do obliczeń fotometrycznych, elektrycznych - zawierać tylko wykorzystywane warstwy, - zawierać nazwy warstw, odnoszące się w możliwy sposób do ich merytorycznej zawartości, 2.1.18. Do rysunków (*.dwg, *.shp) należy dołączyć. - wykaz współrzędnych projektowych w plikach tekstowych zawierających nr punktu z cechą identyfikacji i współrzędne XY - niestandardowe pliki czcionek i symboli *.shx, - wykaz warstw z podaniem ich merytorycznej zawartości 2.1.19. Mapy i rysunki projektów powinny być przekazane w formie oryginalnych plików *dwg, *.dxf oraz *.shp zorientowanych w układach współrzędnych geodezyjnych globalnych: - ETRS89Polska 1992, - w innych układach współrzędnych wymaganych przepisami, w szczególności PUWG 2000 dla strefy Zamawiającego, Jeśli wydruki zostały przygotowane i wykonane po transformacji lub obrocie, powinny być dołączone do plików oryginalnych. Wykonawca projektu odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z wersją oryginalną (papierową). 2.1.20. Zestawienia inwentaryzacyjne, projektowe oraz powykonawcze punktów świetlnych mają być uzyskane poprzez export danych z plików *.shp do formatu *.xls 2.1.21. Schematy ideowe instalacji oświetleniowej w plikach *.dwg, *.dxf mają być dokładnym odzwierciedleniem plików *.shp z zachowaniem geometrii i układów współrzędnych oraz atrybutów opisowych punktów świetlnych, punktów sterowania obwodów oświetleniowych oraz rozliczania obwodów rozliczeniowych, 2.1.22. Projektowane oświetlenie winno być zgodne z normą PN-EN 13201, w zakresie oświetlenia ulic i dróg, ciągów pieszych, chodników oraz ścieżek rowerowych, zlokalizowanych po obu stronach ulicy. Należy wykazać poprzez wykonanie obliczeń fotometrycznych oświetlenia ulic objętych dokumentacją, 2.1.23. Wykonać schematy ideowe oraz obliczenia poboru mocy z istniejących i projektowanych szafek oświetleniowych. W przypadku konieczności zwiększenia mocy przyłączeniowych, należy przedłożyć wniosek o ich zwiększenie. Analogicznie w przypadku znaczącego (o co najmniej 30%) zmniejszenia mocy odbiorników, przedłożyć wniosek o jej zmniejszenie. 2.1.24. Projektować z zastosowaniem rozwiązań technicznych, dotyczących w szczególności opraw, źródeł światła oraz sterowania tak, aby były zgodne z Audytem oświetlenia drogowego, posiadanym przez Zamawiającego a stanowiącym załącznik do SIWZ 2.1.25. Szczegóły dotyczące dokumentacji projektowej oraz sposobu wykonywania robot budowlanych zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz opisie wymagań stawianych przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia oraz warunkach wykonania i odbioru robót, odpowiadających swoim zakresem Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.1.26. Wykonana dokumentacja musi być uzgodniona z Zamawiającym oraz podlega nadzorowi autorskiemu, na zgodność wymaganiami określonymi w PFU. 2.1.27. Dopiero po uzgodnieniu Dokumentacji Projektowej, Wykonawca może przystąpić do robót budowlanych. 2.1.28. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez wykonawcę poprzez modernizację systemu oświetleniowego. 2.2 Zakres prac zawiera dokumentacja programowa. W skład dokumentacji przetargowej wchodzi: 1) Opis techniczny 2) Szczegółowe tabele wykonawcze 3) Karty katalogowe 4) Przedmiary robót 5) Szczegółowe wymagania zamawiającego, w stosunku do przedmiotu zamówienia 6) Program funkcjonalno-użytkowy dla potrzeb zaprojektowania systemu oświetleniowego. 7) Obliczenia fotometryczne, wykonane przy przestrzeganiu normy PN-EN-13201 3. Pozostałe szczegóły opisane zostały w opisie technicznym zamówienia (zał.7 do SIWZ) i w dokumentacji programowej (zał.8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach