Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713406526 , fax. +48713406948
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713406526, fax. +48713406948
REGON: 000514377 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.duw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Obsługi Cudzoziemców na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, będzie musiał wykonać następujące zadania: 1) Opracowanie Projektu Techniczno-Wykonawczego (PTW) Systemu. 2) Zakup wymaganych licencji, instalacja, konfiguracja i uruchomienie platformy serwerowej Systemu w siedzibie Zamawiającego. 3) Instalacja, konfiguracja i uruchomienie bazy danych Systemu. 4) Wykonanie, dostarczenie i wdrożenie modułu Rejestru Wniosków Cudzoziemców (RWC). 5) Wykonanie, dostarczenie i wdrożenie modułu Portalu Informacyjno-Operacyjnego (PIO) wraz z aplikacją CMS. 6) Opracowanie, dostarczenie i udostępnienie na portalu PIO 12 (dwunastu) formularzy elektronicznych wniosków cudzoziemców. 7) Integracja PIO z RWC i zapewnienie funkcjonowania Systemu jako całości. 8) Zapewnienie funkcjonowania Systemu w dwóch niezależnych środowiskach – środowisku operacyjnym i środowisku testowym. 9) Wstępne zasilenie Systemu danymi (dane słownikowe, strony informacyjne PIO z informacjami w wersjach językowych, itp.). 10) Zapewnienie wymiany danych z systemem kolejkowym z wykorzystaniem dostarczonego API przez producenta systemu kolejkowego. 11) Przeprowadzenie testów akceptacyjnych Systemu, potwierdzających zgodność działania Systemu z wymaganiami zapisanymi w OPZ. Testy przeprowadzone będą na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza testów. 12) Przeprowadzenie szkoleń dla Administratorów Systemu; 13) Przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Systemu. 14) Przeprowadzenie szkoleń dla Redaktorów PIO w zakresie obsługi modułu CMS. 15) Opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej Systemu. 16) Opracowanie i dostarczenie wszystkich wymaganych instrukcji dla Administratorów i Użytkowników systemu. 17) Udzielenie bezterminowej, nielimitowanej licencji na dostarczone w ramach realizacji projektu oprogramowanie Systemu. 18) Świadczenie usług gwarancyjnych na działanie Systemu przez okres wskazany w ofercie Wykonawcy, liczony od daty podpisania Końcowego Protokołu Odbioru Prac. 19) Świadczenie usług wsparcia autorskiego (usługa utrzymania) przez okres gwarancji i rękojmi wskazany w ofercie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48210000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie podmiotu trzeciego i oświadczenie Wykonawcy, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i ust. 3 pkt 2 Rozdziału V SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. pełnomocnictwo W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną