Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu portalowego oraz aplikacji bazy danych na potrzeby projektu pn Aktywizacja społeczno-ekonomiczna kobiet na poziomie lokalnym i regionalnym, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 237 00 00 , fax. 022 237 00 99
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Tamka 3 3
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 237 00 00, fax. 022 237 00 99
    REGON: 14097129300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu portalowego oraz aplikacji bazy danych na potrzeby projektu pn Aktywizacja społeczno-ekonomiczna kobiet na poziomie lokalnym i regionalnym, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu portalowego oraz aplikacji bazy danych na potrzeby projektu Aktywizacja społeczno-ekonomiczna kobiet na poziomie lokalnym i regionalnym, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, a także dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a jeżeli będą dysponować potencjałem technicznym/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego/osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy usługi polegające na wykonaniu, utrzymaniu i administracji portalu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), przy czym za portal Zamawiający uważa internetowy serwis informacyjny poszerzony o dodatkowe usługi internetowe, w szczególności: definiowanie użytkowników i grup użytkowników, umieszczenie i edycję zawartości, forum użytkowników, dostępny z jednego adresu internetowego, b) dysponują lub będą dysponowali minimum 2 osobami, z których każda spełnia następujące warunki: i. legitymują się wykształceniem wyższym, ii. wykonała przynajmniej dwie usługi projektowania i programowania portalu; C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocenia spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 3.1. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Żądane dokumenty i oświadczenia: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia o: - spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, - nie podleganiu wykluczeniu w z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - sporządzone zgodnie z wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ. c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług związanych z projektowaniem, wykonaniem i utrzymaniem portali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców - oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował) wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zagraniczny: 3.1 Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 2.1 lit a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zasady dotyczące wykonawców występujących wspólnie: W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady: 4.1 Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2 Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa w pkt 4.1 oraz dokumenty, wymienione w pkt 2. 4.3 Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa: a) dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit a), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wymienione w pkt 2.1 lit b) tiret 2. 4.4. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, o którym mowa w pkt 2.1 lit b) tiret 1, b) dokumenty wskazane w pkt 2.1 lit c) - d). 4.5. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 4 przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność zarządzania portalem
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną