Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i montaż elementów oznakowania przestrzennego Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim

Gmina Rybczewice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-065 Rybczewice, Rybczewice Drugie 119
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 58 44 460 , fax. 081 58 44 474
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybczewice
    Rybczewice Drugie 119 119
    21-065 Rybczewice, woj. lubelskie
    tel. 081 58 44 460, fax. 081 58 44 474
    REGON: 43102000300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i montaż elementów oznakowania przestrzennego Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i montażu elementów oznakowania przestrzennego Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i montaż: 2.1. Witaczy - 12 sztuk. 2.2. Tablic informacyjno-turystycznych o wymiarach 2500 x 1800 mm - 6 sztuk. 2.3. Tablic informacyjno-turystycznych o wymiarach 1500 x 1000 mm - 12 sztuk. 2.4. Tablic informacyjnych o wymiarach 600 x 500 mm - 6 sztuk. 2.5. Logotypów przestrzennych - 6 sztuk. 2.6. Masztów flagowych i flag - 54 sztuk, w tym: 18 masztów flagowych, 36 flag. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Podstawowe obowiązki, wymagania i warunki współpracy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.1. Przy wykonywaniu prac związanych z wykonaniem i montażem należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. 4.2. Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na materiał i robociznę w dniu bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, co znajdzie potwierdzenie w sporządzonym protokole odbioru usługi. 4.3. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie podczas montażu i terenach przyległych. 4.4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.5. Transport i montaż leży po stronie Wykonawcy. 4.6. Dokładne miejsca ustawienia elementów oznakowania zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. 4.7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie formalności związane z ich ustawieniem wynikające z przepisów prawa. Wykonawca uzyska zgodę na ustawienie oznakowań przestrzennych od organu właściwego administracyjnie dla danej gminy. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania przez organami oraz przekaże wymagane zgody do prawa dysponowania gruntem na cele budowlane. 4.8. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4.9. Wszystkie elementy oznakowania przestrzennego muszą zostać oznakowane zgodnie z zasadami informacji i promocji projektów realizowanych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 5. Tłumaczenie tekstów pozostaje po stronie Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach