Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
- Data zamieszczenia: 2014-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
REGON: 01156286700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w związku z promocją Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w związku z promocją Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych. W ramach realizacji projektu Wykonawca zaprojektuje, wykona i dostarczy: 1. Tablice duże do oznakowania obiektu będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych - 180 szt. 2. Tablice małe do oznakowania obiektu będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych -180 szt. 3. Ulotki promujące Ogólnopolską Sieć Zagród Edukacyjnych - 12 000 szt. 4. Torba papierowa A4 - 1 000 szt. 5. Przenośne stoisko promocyjne z torbą transportową - 17 szt. 6. Zawieszki odblaskowe miękkie - 2 400 szt. 7. Składna torba na zakupy - 300 szt. 8. Fartuch kuchenny - 750 szt. 9. Drewniane kredki w tubie z temperówką - 300 szt. 10. Notes A5 - 500 szt. 11. Teczka tekturowa A4 - 500 szt. 12. Długopis - 500 szt. 13. Rollupy - 18 szt. 14. Parasol - 300 szt. Wszystkie gadżety zostaną wykonane zgodnie ze szczególnymi wymaganiami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ. Wszystkie gadżety musza zostać opatrzone logotypami i/lub sloganami zawartymi w załączniku nr 8a lub 8b do SIWZ oraz logotypem zagród edukacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 8c do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni: 1. Projekty gadżetów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; przy czym projekty: tablicy dużej, tablicy małej, notesu, torby papierowej, teczki, parasola, fartucha zostaną wykonane według wzorów wskazanych w załączniku nr 8e-l do SIWZ 2. wykonanie gadżetów promocyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 3. dystrybucję gadżetów promocyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 oraz 9, 10 i 11 do SIWZ. Materiały promocyjne nie mogą zawierać reklam komercyjnych. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy elektroniczną wersję wzorów projektów w grafice wektorowej, w formacie Corel Draw - tablicy dużej, tablicy małej, notesu, torby papierowej, teczki, parasola, fartucha oraz ulotki (wraz z jej treścią) w terminie 2 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 6 dni od daty podpisania umowy, do akceptacji projekty wszystkich gadżetów promocyjnych, zawierające co najmniej logotypy i/lub slogany wskazane w załączniku nr 8a, 8b oraz logo zagród edukacyjnych zawarte w załączniku 8c, przygotowane zgodnie z informacjami zawartymi w złączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający w terminie 4 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Wykonawcę projektów, zaakceptuje lub zgłosi do nich uwagi. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 6 dni od daty podpisania umowy próbki surowców, jakie zostaną wykorzystane do produkcji co najmniej: torby składanej na zakupy, długopisu, fartucha. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w terminie 3 dni roboczych od terminu otrzymania próbek surowców. Ponadto drogą elektroniczną najpóźniej 6 dni od daty umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdjęcia próbek wszystkich gadżetów, na których zostanie wykonany nadruk zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania próbek. 4. Zamawiający uprawniony jest do zgłaszania uwag do projektu materiałów promocyjnych zarówno na piśmie, telefonicznie, jak i faksem lub e-mailem. 5. Wykonawca do zgłoszonych uwag zastosuje się niezwłocznie i bez dodatkowego wynagrodzenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie materiałów promocyjnych z logo/napisem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Europejskiego Tygodnia Sportu, Logo Unii Europejskiej oraz Programu Erasmus+
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych Powiatu Legionowskiego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-15 - Dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych dla Biura i Oddziałów PFRON
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2016-07-04 - Produkcja i dostawa edukacyjnej gry planszowej Krajoznanie.
Dodano: 2016-06-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-06-15 - Dostarczenie materiałów promocyjnych z logo/napisem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Europejskiego Tygodnia Sportu, Logo Unii Europejskiej oraz Programu Erasmus+, numer zamówienia 6/2016
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji Projektu Zapobiegania zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-25