Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2020-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 10946700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego „GrowGreen” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego „GrowGreen”, którego lokalnym koordynatorem jest Wydział Wody i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia. Projekt "GrowGreen – Zielone miasta na rzecz klimatu, wody, zrównoważonego rozwoju gospodarczego, zdrowych mieszkańców i środowiska" finansowany jest ze środków programu ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji „Horyzont 2020” na podstawie umowy o udzielenie dotacji nr 730283. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: 1. Zamawiający wymaga, aby koordynacja prac w zakresie: kontaktu roboczego ze strony Wykonawcy w zakresie wszystkich uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, bieżące monitorowanie przebiegu umowy w szczególności nadzorowanie terminów itp. była wykonywana przez osobę/y zatrudnioną/ne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności wymienione w paragraf 1 była zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy. 3. Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności opisane w ust. 1, powinni być objęci stosunkiem pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 4. Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, osoby wskazane w ust. 1 do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących ustalony zakres czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zmiana którejkolwiek z osób wskazanych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy musi być uzasadniona i zgłoszona przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 1 dnia przed jej planowanym wprowadzeniem i wymaga akceptacji Zamawiającego, również za pośrednictwem poczty elektronicznej pod rygorem nieważności tej zmiany. 9. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi do proponowanego zastępstwa niezwłocznie, w terminie umożliwiającym prawidłową realizację zamówienia. 10. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, nałożeniem kary umownej w wysokości 200 zł za każde naruszenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie została wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), pełnomocnictwo dla Pełnomocnika konsorcjum (jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP/242-032/2024_Wykonanie projektów i dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2024-04-08 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
Dodano: 2023-05-02 - Zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-04-19 - Ścieżka dydaktyczna pn.: ”Przygoda z bartnictwem i pszczelarstwem” wraz z wiatami edukacyjnymi w Leśnictwie Różanka
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla CBŚP i KPP w Lubinie
Dodano: 2022-11-14 - Dostawa materiałów promocyjnych realizowana w ramach projektu pt. „Integracja dla bezpieczeństwa – współpraca międzynarodowa w zakresie praw podstawowych”
Dodano: 2022-11-03 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH - II postępowanie
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa materiałów promocyjnych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
Dodano: 2022-08-05