Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Zgierska 2 2
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
REGON: 00052564200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż domków letniskowych i altany grillowej w ramach projektu Poprawa infrastruktury rekreacyjnej w Konstantynowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie, dostawa i montaż: 1.Domków rekreacyjnych, letniskowych - ilość 2, 2.Altany grillowej z murowanym grillem - ilość 1, na terenie MOSiR -Nad Stawem- ul. Łaska 64-66 w Konstantynowie Łódzkim w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach, z możliwością składania ofert częściowych. Do zadań Wykonawcy będzie należeć również: 1. zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. 2. wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 3. prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, sprawozdania z zaawansowania robót, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru, 4. zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 5.zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 6. doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 7.pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 8.uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeśli jest wymagane przez przepisy prawa, 9.Ubezpieczenie: a. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wszelkimi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. b. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem prac, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 3. Harmonogram prowadzonych prac będzie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający posiada mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych. W miejscach gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostało wskazane pochodzenie -marka, znak towarowy, producent, dostawca- materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań -równoważnych- pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający przewidział 2 części zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla projektu pn. Remont generalny Domu Studenckiego nr III Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-10 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla projektu pn. Remont generalny Domu Studenckiego nr III Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-05-20 - Wykonanie projektu Zespołu Poradni Specjalistycznych, Laboratorium Wdrożeniowo-Badawczego i serwerowni
Dodano: 2016-04-19 - wykonanie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z oprawą formalno- prawną i uzyskaniem Decyzji - Pozwolenia na budowę oraz dokumentację kosztorysową dla zadań pod nazwą: 1) Przebudowa Bloku Operacyjnego, 2) Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii 3)Przebudowa Centralnej Sterylizatornii ze Stacją Mycia Łóżek
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji technicznej na budowę Centrum Rekreacyjno-Sportowego RELAKS w Zduńskiej Woli
Dodano: 2016-03-22 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA MODERNIZACJĘ TEATRU POWSZECHNEGO W ŁODZI W RAMACH REWITALIZACJI TEATRU POWSZECHNEGO - POLSKIE CENTRUM KOMEDII - REGIONALNE CENTRUM EDUKACJI TEATRALNEJ W ŁODZI
Dodano: 2015-11-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji zespołu budynków Wydziału Sztuk Wizualnych ASP im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2015-11-13 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji zespołu budynków Wydziału Sztuk Wizualnych ASP im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2015-10-30 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA MODERNIZACJĘ TEATRU POWSZECHNEGO W ŁODZI W RAMACH REWITALIZACJI TEATRU POWSZECHNEGO - POLSKIE CENTRUM KOMEDII - REGIONALNE CENTRUM EDUKACJI TEATRALNEJ W ŁODZI
Dodano: 2015-10-30 - Weryfikacja, modyfikacja i aktualizacja dokumentacji aplikacyjnej dla projektu Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno - artystyczne oraz; przygotowanie koncepcji zagospodarowania i wykorzystywania obiektów dawnej, rewitalizowanej elektrociepłowni EC-1 Wschód i EC-1 Zachód wraz z koncepcją funkcjonowania instytucji kultury EC1 Łódź -Miasto Kultury
Dodano: 2015-05-27