Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na „Hol Księżycowy” w projekcie “Pierwszy krok w Kosmos”

Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Al. Planetarium 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 745 00 55
  • Data zamieszczenia: 2024-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika
    Al. Planetarium 4
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 745 00 55
    REGON: 000195854
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.planetarium.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na „Hol Księżycowy” w projekcie “Pierwszy krok w Kosmos”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania jako „Holu Księżycowego” wraz z dostawą sprzętu do Planetarium Śląskiego Parku Nauki na potrzeby projektu “Pierwszy krok w Kosmos”.Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań:- Zadanie nr 1. Aranżacja holu księżycowego na wnętrze statku kosmicznego.- Zadanie nr 2. Przygotowanie infrastruktury wymaganej do wspólnej rozgrywki – system projekcji.- Zadanie nr 3. Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż systemu symulującego lot na księżyc wraz z elementami aranżacji.- Zadanie nr 4. Dostawa i montaż siedzisk w holu księżycowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212520-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł.- posiadają zdolności techniczne i zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto za każdą usługę. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie zaprojektowanie, wykonanie, aranżację, dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do budowy interaktywnego stanowiska edukacyjnego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań multimedialnych.- dysponuje osobami o poniżej wskazanym doświadczeniu i kwalifikacjach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:a) co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona w charakterze specjalisty ds. multimedialnych, która:- posiada certyfikat stowarzyszenia branżowego AVIXA (Audiovisual Integrated Experience Association) CTS-I lub równoważny, potwierdzający wiedzę i doświadczenie w instalacji i utrzymaniu systemów AV (umiejętności związane z przestrzeganiem specyfikacji, schematów, kodów i protokołów bezpieczeństwa);- posiada doświadczenie polegające na montażu, uruchomieniu i konfiguracji systemów multimedialnych na co najmniej dwóch wystawach stałych;b) co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona w charakterze specjalisty ds. systemów audio video, która:- posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera systemów AV,- brała udział w realizacji co najmniej jednej wystawy stałej zakończonej wdrożeniem stanowisk interaktywnych wykorzystujących technologie multimedialne, o wartości co najmniej 200 000,00 brutto. Przez technologie multimedialne Zamawiający rozumie urządzenia, które wyświetlają obraz na ekranie, monitorze, projektorze etc. na dostarczonym sygnale video.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach