Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wybudowanie oraz częściowe sfinansowanie modernizacji drogi gminnej nr 101136G, 101202G w Duninowie wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 203

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wybudowanie oraz częściowe sfinansowanie modernizacji drogi gminnej nr 101136G, 101202G w Duninowie wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 203
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przedsięwzięcia jest: Zaprojektowanie, wybudowanie oraz częściowe sfinansowanie modernizacji drogi gminnej nr 101136G, 101202G w Duninowie wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 203. Realizacja przedsięwzięcia została zlokalizowana na terenie działki drogowej nr 29 stanowiącej własność Gminy Ustka o powierzchni 2,42 ha, będącej drogą gminną uchwała nr XX/214/2004 Rady Gminy Ustka z dnia 27 -10-2004 r. Zamówienie zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym obejmuje w szczególności: 1)sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego, 2)uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń, 3)wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu, 4)przeprowadzenie wymaganych prób i badań, 5)przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem budowanej drogi w użytkowanie, 6)bieżące utrzymanie drogi przez okres do 25 lat od dnia zakończenia budowy. Charakterystyczne parametry określające zakres robót: 1)budowa drogi gminnej nr 101130G, 101202 G - długość łączna ok. 1350 mb, 2)szerokości jezdni: 6,5 m, 3)budowa chodnika o szerokości 1,5 m i długości ok. 1350 mb, 4)budowa zjazdów indywidualnych, 5)budowa skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 203, 6)budowa oświetlenia, 7)profilowanie terenów zielonych przyległych do drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 305 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (Partnerzy Prywatni), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1)posiadania wiedzy i doświadczenia; 2)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej PZP). II.Opis sposobu dokonania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Zainteresowany podmiot musi spełniać łącznie następujące warunki udziału dotyczące zdolności ekonomicznej i finansowej: 1)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 000 000 PLN, oraz 2)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 000 000 PLN. 2.Zainteresowany podmiot musi spełniać łącznie następujące warunki udziału dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: a)głównym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, b)projektantem branżowym posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Projektanci wymieni w pkt. a) i b) winni posiadać doświadczenie konieczne do wykonania prac projektowych stanowiących przedmiot zamówienia, tzn. zaprojektowali co najmniej jeden odcinek drogi o długości co najmniej 1350 mb. c)kierownikiem budowy posiadającym łącznie: - wykonawcze uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, - doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, których przedmiotem była budowa/przebudowa odcinka drogi o długości co najmniej 1350 mb; d)kierownikiem robót w specjalności elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Projektanci, Kierownik budowy i kierownik robót branżowych powinni posiadać uprawnienia budowlane (w podanych wyżej specjalnościach) w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) i przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. III.Wykonawca (Partner prywatny), który nie spełni powyższych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu zostanie wykluczony z udziału. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 3 Wykonawców (Partnerów Prywatnych) spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 3, to do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższe oceny spełnienia warunków: - dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - kierownikiem budowy, - posiadania zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych, w wyniku czego powstanie tzw. lista rankingowa Wykonawców (Partnerów Prywatnych) i do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych pierwszych trzech Wykonawców, którzy uzyskali najwyższe lokaty. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana w następujący sposób: 1)warunek dysponowania kierownikiem budowy posiadającym wykonawcze uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, których przedmiotem była budowa odcinka drogi o długości co najmniej 1350 mb, waga 35%. Zasada oceny: za każdą kierowaną robotą budowlaną w zakresie budowy/przebudowy odcinka drogi długości co najmniej 1350 mb zgodnie ze sporządzonym wykazem Wykonawca otrzyma 1 pkt. (maks. 10 pkt.). Ocena punktowa warunku zostanie dokonana zgodnie ze wzorem: P1 = (ilość punktowa badanego wniosku/max ilość punktów wśród badanych wniosków) x 35%. 2)warunek posiadania zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych zostanie oceniony na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, waga 65%. Zasada oceny: za każde udokumentowane wyciągiem z konta lub opinią banku o zdolności kredytowej 500 000 zł ponad żądane 2 000 000 PLN Wykonawca otrzyma 1 pkt. (max. 10 pkt.). Ocena punktowa warunku dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: P2 = (ilość punktów badanego wniosku/max ilość punktów wśród badanych wniosków) x 65%. Łączna ocena punktowa wniosku stanowi sumę punktów P1 i P2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca (Partner Prywatny) zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca (Partner Publiczny) posiada rachunek, potwierdzającą, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, wymaga się przedłożenia powyższej informacji dotyczącej tych podmiotów); opłaconą olisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych); 8)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami: projektanci, kierownik budowy, kierownik robót branżowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami. 9)Wykaz powinien obejmować: a)wskazanie imion i nazwisk osób ze wskazaniem zakresu powierzonych czynności, b)w przypadku projektantów i kierownika budowy: -informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz doświadczenia (wykaz i opis wykonanych i zakończonych projektów, a w przypadku kierownika budowy - budów, którymi kierował odpowiednio jako kierownik budowy potwierdzających spełnienie podanych warunków), - dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 10)pełnomocnictwo do reprezentowania Partnera Prywatnego o ile wniosek będzie składał Pełnomocnik; 11)Partnerzy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie (zawarcie umowy o PPP), zobowiązani są do złożenia wraz z wspólnym wnioskiem pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Partnerów w postępowaniu i zawarcia umowy o PPP. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie 2, 3, 4 i 5 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców odrębnie, natomiast oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 powinno zostać podpisane przez każdego z wykonawców. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 i 7 powinny zostać złożone przez każdego z Partnerów, przy czym ich wartość podlega sumowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: % udziału Zamawiającego w kosztach budowy bezpośrednio po jej zakończeniu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach