Przetargi.pl
Zaprojektowanie wraz z przebudową ul. Wiosennej i Letniej w Rawiczu na Osiedlu Sierakowo

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie wraz z przebudową ul. Wiosennej i Letniej w Rawiczu na Osiedlu Sierakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Wiosennej i Letniej z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz przebudowie drogi wewnętrznej z odwodnieniem w Rawiczu na Osiedlu Sierakowo wraz z wykonaniem robót budowlanych w wyżej wymienionych ulicach, zgodnie z założeniami, wytycznymi i wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym dla tego zadania. 2. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Wiosennej, Letniej i drogi wewnętrznej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym; 2) przebudowę ul. Wiosennej i Letniej, w tym: a) remont sieci kanalizacji deszczowej (łączna długość 121 m) i kanalizacji sanitarnej (łączna długość 103 m) wraz z budową studni rewizyjnych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej łącznej długości 41 m, b) odwodnienie ulic poprzez 10 wpustów ulicznych podłączonych przykanalikami do sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 50 m, c) regulacja wysokościowa urządzeń zlokalizowanych w istniejących pasach drogowych; d) wykonanie nawierzchni ulic jako ciągu pieszo - jezdnego o łącznej powierzchni 1070 m2 z kostki brukowej betonowej; e) obsługa geodezyjna, oznakowanie pionowe, f) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 3. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni, długości jak również inne zapisy zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz zostały szczegółowo określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Podane w programie funkcjonalno - użytkowym oraz w pkt 2 długości i ilości są wielkościami przybliżonymi i mogą ulec zmianie w zależności od wydanych warunków, opinii , uzgodnień, pozwoleń itp. 5. Mogące występować w programie funkcjonalno - użytkowym nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. 6. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania w ramach zaoferowanej ceny następujących prac: 1) zakup i aktualizacja podkładów mapowych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, warunków i decyzji związanych z opracowaniem projektów w zakresie potrzebnym dla realizacji inwestycji, 3) opracowanie projektów wraz z informacją BIOZ, 4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, 5) zgłoszenie właściwemu organowi rozpoczęcie robót związanych z budową drogi wewnętrznej i ulic 6) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic. 7. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Rawicz zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki i decyzje niezbędne do opracowania projektów. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej. 8. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze, jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach, uzgodnieniach, warunkach i decyzjach. Zakres i treść projektów budowlanych powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. 9. Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz o proponowanych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. Ponadto w ramach ceny ofertowej każdy Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) przyjazdu do siedziby Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych , 2) konsultowania (na roboczo) z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, 10. Wykonawca po opracowaniu projektu i zgłoszeniu rozpoczęcia przebudowy ulic i drogi wewnętrznej (przed rozpoczęciem robót) będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty: 1) po 2 egzemplarze dokumentacji zgłoszeniowej (osobno dla drogi oraz poszczególnych branż w danej ulicy) wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami oraz BIOZ + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf); 2) po 1 egzemplarzu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (osobno dla drogi oraz poszczególnych branż w danej ulicy) + wersja elektroniczna w word, 3) oświadczenie, że opracowane dokumentacje są zgodne z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 4) oświadczenia o przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych, 5) zgłoszenie właściwemu organowi budowlanemu o zamiarze przebudowy (rozpoczęcia robót budowlanych). Fakt złożenia wniosku winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu, 6) podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu. Wymienione wyżej ilości dokumentacji nie obejmują tych egzemplarzy, które należy złożyć we właściwym organie architektoniczno - budowlanym lub będą wykorzystane do celów uzgodnień, jak również nie obejmują kompletu dokumentacji projektowej, którą Wykonawca jest zobowiązany sobie dodatkowo zabezpieczyć na czas prowadzenia robót. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilości egzemplarzy przeznaczone dla Zamawiającego jak również te, które należy złożyć w innych organach. 11. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) projektach opracowanych w oparciu o założenia zawarte w programie funkcjonalno - użytkowym, 2) w opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.5.2014 wraz z załącznikami, 4) kosztorysie ofertowym, 5) Polskich Normach 12. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, warunkami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 3) odpowiedniego oznakowania na odcinku wykonywanych robót budowlanych, 4) inspekcji całych odcinków wykonanych kanalizacji deszczowych i sanitarnych za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót (osobno dla każdej ulicy). Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót; 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej osobno dla poszczególnych branż w danej ulicy - po 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 6) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 8) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 9) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 10) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją robót, 11) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały 13. UWAGA: Dokładny zakres prac projektowych i wykonawstwa oraz dodatkowe wymagania Inwestora określono w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Program ten służy Wykonawcy jako wytyczne i stanowi podstawę do przygotowania oferty na opracowanie projektu i realizację robót oraz zawiera dane potrzebne do ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach