Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wizualizacja, wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Specjalistycznym m. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 00063016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wizualizacja, wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Specjalistycznym m. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wizualizacja, wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Specjalistycznym im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie. Wykonanie zamówienia podzielone jest na 2 etapy: a) wykonanie projektu mebli, które będą stanowić wyposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz wizualizacji ich wyglądu i posadowienia - piętro I budynku F i poddasza budynku F i F1 budynku Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie. b) wykonanie, dostawa i montaż mebli - według zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu i zatwierdzonej przez Zamawiającego wizualizacji wyglądu i posadowienia piętro I budynku F i poddasza budynku F i F1 Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie wg poniższego zestawienia: 1). meble do pomieszczeń OIT - I piętro: Sala 4 stanowiskowa 1.6 A - biurko dla pielęgniarek dyżurnych + 4 krzesła biurowe - blat roboczy 60x300cm z szafkami podblatowymi wys 85 cm/obudowa umywalki/ - blat roboczy 60x420cm z szafkami podblatowymi o wys. 85 cm Sala pojedyncza 1.6 B -blat roboczy 60x240cm z szafkami podblatowymi o wys. 85 obudowa umywalki -biurko dla pielęgniarki dyżurnej + krzesło biurowe. Sala 1.6 C -blat roboczy 60x240 z szafkami podblatowymi o wys. 85cm obudowa umywalki -biurko jak w sali 1.6 B Sala 1.6 D -blat roboczy 45x180cm z szafkami podblatowymi o wys. 85cm obudowa umywalki - biurko + krzesło Sala 21.6 E -blat roboczy 60x240cm z szafkami podblatowymi o wys. 85cm obudowa umywalki -biurko + krzesło Sala 1.6 F -blat roboczy 60x240cm z szafkami podblatowymi o wys. 85 bez umywalki -biurko = 2 krzesła biurowe Izolatka 1.17 -biurko +krzesło biurowe -szafka wolnostojąca na leki   Izolatka 1.13 -biurko + krzesło -szafka na leki wolnostojąca Śluza 1.16 Półki na ubrania jednorazowe i szafki na buty Magazyn sprzętu medycznego 1.15A -szafki na części zapasowe Przygotowalnia płynów 1.15 -blat roboczy 60x370cm z szafkami podblatowymi i nadblatowymi wiszącymi Magazyn czystej pościeli 1.10A -regały Pomieszczenie dezynfekcji sprzętu -obudowa zlewozmywaka i umywalki z szafkami podblatowymi -szafki wiszące nad blatowe Pomieszczenie porządkowe -regal na sprzęt do sprzątania oraz środki czystości Brudownik 1.7A Regał na baseny i kaczki Magazyn podręczny 1.2 -zestaw szaf po długości magazynu. Uwagi: ? Wszystkie blaty należy wykonać z płyty typu CORIAN. ? Krzesła tapicerowane, obicie z materiału nadającego się do mycia i dezynfekcji, stelaże metalowe. ? Szafki wolnostojące w izolatkach oraz wiszące w pomieszczeniu dezynfekcji sprzętu wykonane ze stali nierdzewnej. ? Szafki podblatowe należy wykonać w całości z materiału typu CORIAN tzw. oblane corianem. ? Regały w pomieszczeniach dezynfekcji sprzętu oraz w brudowniku należy wykonać ze stali nierdzewnej, pozostałe regały stalowe, ocynkowane. ? Pozostałe meble należy wykonać z materiałów typu MDF laminowany nadających się do mycia i dezynfekcji. ? Wszystkie materiały użyte do wykonania mebli i regałów muszą być dopuszczone do użytku w podmiotach leczniczych i stosowania na Blokach Operacyjnych i Oddziałach IOM. ? Otwory w blatach roboczych mają być dostosowane do posiadanego przez Szpital osprzęt. 2). meble do pomieszczeń OIT- II piętro. 1. Pokój Kierownika Oddziału część biurowa biurko +fotel biurowy sofa dwuosobowa nierozkładana stolik do sofy szafa na dokumentacje medyczną + podręczniki medyczne krzesła biurowe 2 szt. szafki po szerokości pomieszczenia do wysokości skosu część nocna sofa dwuosobowa rozkładana stolik nocny szafa na ubrania do 60cm szerokości szafki po szerokości pomieszczenia do wysokości skosu 2. Sekretariat: biurko + fotel biurowy półki nad biurkiem po długości pomieszczenia sofa dwuosobowa nierozkładana stolik do sofy szafa na dokumentacje medyczna krzesła biurowe  2szt szafki po szerokości pomieszczenia do wysokości skosu szafka na naczynia do kawy i herbaty 3. Pokój Oddziałowej: biurko + fotel biurowy szafki po szerokości pomieszczenia do wysokości skosu sofa dwuosobowa nierozkładana + stolik do sofy szafki nad biurkiem po długości pomieszczenia 2 krzesła biurowe 4.Pokój biurowy lekarzy: blat do pracy biurowej przez całą długość pomieszczenia+ 3 fotele biurowe dla 3-ch stanowisk szafki po szerokości pomieszczenia do wysokości skosu wersalka rozkładana szafki wiszące przez długość pomieszczenia 5.Pokój socjalny lekarzy: wersalka rozkładana sofa dwuosobowa nierozkładana + stolik do sofy stół do jedzenia posiłków dla 6 osób + krzesła blat kuchenny wzdłuż długiej ściany obejmujący zlewozmywak szafki na naczynia ,szafki po szerokości pomieszczenia do wysokości skosu 6. Pokój pielęgniarek: 2 sofy dwuosobowe rozkładane + 2 stoliki do sof, 4 krzesła 7. Pokój socjalny pielęgniarek: narożnik + stolik do narożnika sofa dwuosobowa nierozkładana + stolik do sofy stół do posiłków dla 6 osób + krzesła blat kuchenny obejmujący zlewozmywak i umywalkę szafki na naczynia 8. Pokój konferencyjny: stół konferencyjny dla 20 osób + krzesła biurko komputerowe + szafy na książki i czasopisma medyczne 9. Szatnia damska brudna: 64 szafki ubraniowe+ szafki na buty+ 2 podręczne stoliki 10. Szatnia brudna męska: 25 szafek ubraniowych + szafki na buty +2 podręczne stoliki 11. Szatnia damska czysta: 13 szafek na ubrania czyste 12. Szatnia męska czysta: 13 szafek na ubrania czyste 13. Pomieszczenie dezynfekcyjne -blat kuchenny 14. Magazyn sprzętu jałowego: 2 blaty kuchenne wzdłuż dłuższych  ścian. 15. Regały do pomieszczeń magazynowych. Uwagi: ?Meble należy wykonać z płyty meblowej MDF laminowanej. ?W pomieszczeniach narażonych na działanie wody i wilgoci blaty meblowe należy wykonać z płyty typu CORIAN.( dot. pkt.5, pkt.7, pkt.13, pkt.14) ?Meble tapicerowane należy obić materiałem nadającym się do zmywania i dezynfekcji. Wszystkie krzesła i fotele również tapicerowane. Krzesła stelaże metalowe. Kolor tapicerki do uzgodnienia (w odcieniach beżowo - brązowych). ?W pomieszczeniach magazynowych sprzętu jałowego regały należy wykonać ze stali nierdzewnej. Pozostałe regały stalowe, ocynkowane. ?Wszystkie meble należy wykonać z materiałów nadających się do mycia i dezynfekowania. 2. Wykonawca wykona przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 1 pkt a) i b) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 poz. 739). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu mebli i wizualizacji ich posadowienia opartej o założenia wynikające z posiadanego przez Zamawiającego projektu architektoniczno- budowlanego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii - część architektoniczno - budowlana, obrazującą posadowienie i wymiary wyposażenia i mebli gotowych pierwszego pietra oraz poddasza stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. Wykonany projekt zawierać będzie część opisową obejmującą zwymiarowanie poszczególnych mebli gotowych, krótką ich charakterystykę (np. ilość szuflad, półek, kierunek otwarcia drzwiczek meblowych itp.) wskazanie miejsca i posadowienia oraz opis materiału, z którego zostaną wykonane. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy projektu mebli i wizualizacji ich posadowienia, w formie elektronicznej, i w terminie do kolejnych 7 dni roboczych doprowadzi do uzgodnienia i zatwierdzenia z przedstawicielami Zamawiającego oraz przedłoży projekt ostateczny w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach. 5. Po podpisaniu umowy Wykonawca będzie zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zweryfikować wymiary pomieszczeń, oraz w porozumieniu z Zamawiającym uszczegółowić dokładne rozmiary poszczególnych mebli. Podane wymiary należy traktować jako orientacyjne i w toku uzgodnień projektu mogą ulec zmianie, o ile nie wpłynie to na funkcjonalność mebli. 6. Termin realizacji zamówienia: a) zaprojektowanie i wykonanie projektu mebli i wizualizacji pomieszczeń Oddziału do 14 dni roboczych od podpisania umowy. b) wykonanie, dostawa i montaż mebli zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem, max do 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712450007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) : DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR : 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium, z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Zaprojektowanie,wizualizacja, wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Specjalistycznym m. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie (ZP 1/2015) . W pozostałych przypadkach (pkt 3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy. 7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VII.8.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach