Przetargi.pl
Zaprojektowanie rozbudowy ul.Chopina w Łaziskach Górnych

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie rozbudowy ul.Chopina w Łaziskach Górnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej dla wykonania rozbudowy nawierzchni jezdni wraz z jej wzmocnieniem oraz przebudowy chodników, zatok postojowych w ciągu ulicy Chopina w Łaziskach Górnych (dostosowanie drogi do kategorii Z) – długość odcinka ok 240 mb (od skrzyżowania z ul. Dworcową do ul. 1-go Maja) oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (ewentualnie zgłoszenia robót budowalnych, od którego nie wniesiono sprzeciwu) na podstawie wyżej wymienionej dokumentacji budowlano wykonawczej. Droga przebiega na terenie działek znajdujących się w pasie drogowym drogi powiatowej. Zakres prac projektowych obejmował będzie: - uregulowanie szerokości nawierzchni jezdni z dostosowaniem do drogi kategorii „Z” (poszerzenie drogi po stronie północnej) z uwzględnieniem zatok postojowych parkingów, - uregulowanie istniejących zjazdów, - wykonanie nowych chodników, - zaproponowanie konstrukcji warstw przewidzianych do wymiany - nawierzchnia jezdni dla ruchu kategorii min. KR 4 (przeprowadzić badanie nośności), chodnika, zjazdów, zatok postojowych – parkingów, - uregulowanie istniejącego systemu odwodnienia na całym odcinku drogi (sprawdzenie drożności kanału deszczowego), - opracowanie planu wyrębu drzew kolidujących z planowaną rozbudową. - przebudowę w obrębie skrzyżowania z ul. Dworcową ograniczyć do minimum. Projektant będzie zobowiązany konsultować prace projektowe z zamawiającym na spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 2.2. Zakres dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w podziale na 2 etapy realizacyjne: Etap I – opracowanie koncepcji rozbudowy drogi – minimum dwa warianty, termin wykonania 30.09.2019r., Etap II – opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej w oparciu o zatwierdzoną koncepcję rozbudowy drogi, termin wykonania 31.03.2020r. Zamawiający przewiduje finansowanie w kolejnych etapach realizacji dokumentacji w sposób następujący: Rok 2019 – 30% - 50% Rok 2020 – pozostała część Dokumentacja powinna zawierać: 1. Opis techniczny dotyczący zakresu i sposobu realizacji przebudowy obejmujący poszczególne elementy pasa drogowego /chodnik, zatoki postojowe-parkingi, elementy odwodnienia/, w tym plan zagospodarowania z naniesionym zakresem prac, przekroje techniczne, 2. Przedmiar robót, 3. Kosztorys inwestorski opracowany na podstawie przedmiaru robót, 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5. Uzgodnienia branżowe z gestorami sieci podziemnych, 6. Projekty branżowe w przypadku konieczności przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej (sieci teletechniczne, elektryczne, wodociągowe, gazowe, ciepłownicze itp.), 7. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas zabezpieczenia robót, 8. Projekt docelowej organizacji ruchu. Zamawiający będzie wymagać dokumentu pozwalającego na rozpoczęcie robót budowlanych na dzień 31.03.2020r. (prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę ewentualnie zgłoszenie robót budowlanych, od którego nie wniesiono sprzeciwu). 2.3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt budowlano wykonawczy w 5 egzemplarzach + 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Dokumentację w wersji elektronicznej należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk w programach : AutoCAD 2000, Corel Draw (rysunki techniczne), Microsoft Word 2000 (pliki tekstowe), Microsoft Excel 2000 (pliki arkuszy kalkulacyjnych). Występujące inne pliki graficzne należy opracować w popularnych formatach takich jak: *.bmp, *.gif, *.jpg, pdf, itp. Natomiast przedmiary robót, kosztorysy należy wykonać w jednym z popularnych programów kosztorysowych np. EDBUD, NORMA lub w formacie *.ath (wersja 3.00). Dokumenty należy przekazać w formie plików bez zabezpieczenia kodem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego art. 13 lub 14 RODO – na załączonym druku nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach