Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
- Data zamieszczenia: 2017-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73
20019 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
REGON: 43068905200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie rewitalizacji nieruchomości Policji położonej w Lublinie przy ul. Dr. Męczenników Majdanka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rewitalizacji nieruchomości Policji położonej w Lublinie przy ul. Dr. Męczenników Majdanka. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Planowany zakres zadania opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej rewitalizacji nieruchomości Policji położonej w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 wraz z modernizacją i adaptacją obiektów z uwzględnieniem nowych potrzeb Zamawiającego, odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem obiektów do obecnie obowiązujących przepisów, w tym: - termomodernizację i adaptację budynku po izbie chorych na budynek administracyjno-szkoleniowy, - modernizację istniejących lub zaprojektowanie nowych przyłączy i instalacji doziemnych, - modernizację i adaptację budynku gospodarczego na budynek szkoleniowy, - rewitalizację toru przeszkód, - modernizację ogrodzenia, - modernizację ciągów pieszych i jezdnych, - rewitalizację istniejącej zieleni, oraz pełnienie nadzoru autorskiego i opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej w zakresie występowania chronionych gatunków zwierząt, tj. ptaków i nietoperzy. 4. W ramach opracowania dokumentacji technicznej Wykonawca wykona dokumentację projektową w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, drogowe w zakresie koniecznym do prawidłowego i pełnego wykonania zadania obejmującą: a. inwentaryzację obiektów w zakresie niezbędnym do dalszego opracowania dokumentacji, b. architektoniczną koncepcję całości zadania, zagospodarowanie terenu oraz wizualizację aranżacji elewacji budynku administracyjnego (budynek po izbie chorych), c. projekty budowlane w zakresie opisanym niniejszym opracowaniem w celu uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenie obejmującego przebudowę wraz całą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Projekty winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi wymaganiami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, d. projekty wykonawcze, e. przedmiary i kosztorysy inwestorskie robót w poszczególnych branżach, f. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, g. harmonogramy miesięczne rzeczowo-finansowe, h. zbiorcze zestawienie kosztów zadania. 5. Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa wykonana została w zakresie koniecznym celem: a) uzyskania pozwolenia na budowę (w przypadku konieczności jego uzyskania) lub dokonania zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia robót dla robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę, b) przeprowadzenia postępowania przetargowego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, c) prawidłowej realizacji na podstawie tej dokumentacji projektowej robót budowlanych, d) uzyskania dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokumentów, a w szczególności: mapy do celów projektowych, opinii, ekspertyz, warunków technicznych, operatów i uzgodnień, w tym z rzeczoznawcami np. rzeczoznawcą ds. sanitarnohigienicznych upoważnionym do uzgadniania dokumentacji projektowej obiektów resortu spraw wewnętrznych dla woj. lubelskiego, p.poż, i bhp, uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, itp. 7. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa, przepisami resortowymi obowiązującymi w obiektach służbowych Policji (w załączeniu). Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji robót budowlanych. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem zamówienia, w tym: prac projektowych, analiz, ekspertyz, uzgodnień, map, itp. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (Słownie złotych: dziesięć tysięcy zł i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej) należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ul. Narutowicza 73 – pokój nr 147 (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7: 30 do 15: 30), natomiast kserokopię przedmiotowego dokumentu należy dołączyć do oferty. 4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 6. Termin wniesienia wadium – do godz. 10:30 dnia 25.04.2017 r. 7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
Dodano: 2024-05-14 - Wykonanie kompletnej dokumentacji rewitalizacji części zabytkowego zespołu dworsko-ogrodowego w Milanowie, powiat parczewski
Dodano: 2024-05-12 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dla zadania polegającego na modernizacji budynku przy ul. Łomaskiej 21 w Białej Podlaskiej – dawnej willi Raabego wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-05-06 - ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie’’
Dodano: 2024-04-23 - Opracowane dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i budowę dróg w Puławach.
Dodano: 2024-04-19 - Budowa drogi wewnętrznej nr geodezyjny 440/17w m. Zawada.
Dodano: 2024-04-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie
Dodano: 2024-04-11 - Budowa drogi wewnętrznej w m. Skokówka (nr geod. 60/6) posesje 54a, 56, 56A.
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Rozbudowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów na terenie Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi.
Dodano: 2024-03-25